marți, 17 decembrie 2013

Magia unui vis..

Dragilor, nu va este dor de vara?Eu aproape ca nu mai rezist de la atat de mult frig si as da orice sa pot readuce pe cer soarele fierbinte de august si canicula desi nu pot rezista timp indelungat afara..
Am visat ieri ca eram la mare!Da, visez mereu ca sunt la mare si cred ca sunt obsedata de acest peisaj deoarece mai mereu in inchipuirile mele, malul marii prezinta locul unde visele mele se implinesc si unde sunt libera sa fac ce vreau.Si se facea ca eram la un bal mascat, dar unul aparte!Aveam un code-dress si o atitudine degajata, surprinzator pentru mine care de felul meu sunt introvertita si cu greu imi gasesc locul in spatiile aglomerate unde nu cunosc pe nimeni.

Cum de eram tocmai eu vedeta serii nu stiu, insa cert este faptul ca totul era perfect!Locatia de vis: la malul marii, un cort alb imens, acoperit de cele mai fine matasuri, printre care se vedeau chipuri angelice, si se auzeau sunete de cristale ce se lovesc in adierea usoara a brizei.Paseam usor, iar rochia mea de un alb pur imi aducea tot mai multe semne de intrebare...nu eram gata de casatoria pe furis, iar eu nici macar nu imi pregatisem discursul sau macar rochia perfecta..Nu stiam ce emotii sa afisez si nici macar ce ma asteapta pana cand pe umar ma atinge o mana si imi spune sa ma intorc sa mi se acopere ochii pentru a nu strica surpriza!M-am lasat purtata cu incredere sub valul cortului si apoi un zumzet se aude si deodata tresar, recunoscand vocea familiei.Mi-am dat seama imediat ca sunt la nunta mea, si ca el a stiut sa imi organizeze perfect pana la cel mai mic detaliu, seara aceasta magica.

Nu imi venea sa cred ca a tinut minte ca vreau sa ma casatoresc la mare, sa pasesc usor pe nisipul fin si sa-mi fie prinse-n par flori albe.A tinut minte pana si faptul ca vreau sa am o nunta aparte, si sa fie totul la cort, unde sa pot sa vad valurile marii cum se sparg de tarm si farul din port.Cand vaporul din apropiere a sunat alarma, m-am trezit, si tristetea m-a coplesit!Inca este iarna, insa nu contenesc sa nu doresc si sa visez vara!
I-am povestit iubitului meu visul si a spus ca nu m-am inselat in privinta lui nici o secunda!Avea de gand sa imi indeplineasca visul cat de curand, iar cortul a fost primul lui gand pentru ca le-a gasit usor la inchirieri corturi de la tentevent.ro Viitorul suna perfect!Visul meu se va indeplini si voi cea mai fericita mireasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu