luni, 16 decembrie 2013

Momente parfumate!

Parfumul lui mereu ma vrajeste!Nu stiu care este secretul, insa mereu reuseste sa ma surprinda si sa fie unic si special pentru mine...Cred ca v-am mai povestit cat de mult iubesc parfumurile pentru barbati si cat de mult ma identific eu cu unele arome din sticlutele magice!Am momente in care mi-as dori sa ma pot invalui doar in parfumul lui, sa il simt mereu cu mine si doar al meu insa nu pot sa fiu mereu asa si sa ma dau doar cu parfumuri barbatesti..

Ieri dupa o lunga plimbare cu el in oras, mi-am dat seama ca nu i-am ales inca nici un cadou de Craciun!Rar se intampla sa fiu atat de intarziata cu surprizele insa stresul din ultimele zile nu mi-a lasat nici un moment de gandire si aprofundare a lucrurilor pana cand am trecut pe langa vitrina unui magazin si el a spus ca i se termina parfumul si trebuie sa il inlocuiasca in curand.Desigur ca pot profita cu usurinta cu acest prilej si sa ii iau unul din cele mai populare parfumuri pentru barbati.


Cu siguranta cunoasteti deja aceste parfumuri si stiti cat de bine miros!Pentru un domn este foarte important sa fie mereu in pas cu noutatile si sa detina un parfum care sa il scoata din anonimat, iar 1 Million este mai mult decat perfect pentru a pune in evidenta eleganta barbatului de langa noi.Un parfum este considerat a fi un cadou personal si intim.Se spune ca o femeie adevarata stie si cunoaste foarte bine gusturile sotului ei, insa desigur ca sunt momente in care inspiratia ne ocoleste sau ma dam si rateuri cand alegem cadourile celor dragi..Dar daca nu stiti care sunt parfumurile lor preferate sau daca nu aveti resurse finaciare bogate pentru a cumpara un produs de lux,  nu este nici o problema pentru ca in aceasta iarna gasiti la reduceri parfumuri variante care va vor simplifica munca si care vor aduce un strop de magie Craciunului!

Aoro este locul de unde Mosul isi face cumparaturile si isi pregateste sacul de cadouri in acest an!Nu uitati sa aruncati un ochi pe site pentru a vedea cele mai noi aparitii in materie de cosmetice si parfumuri!Sunt mai mult decat sigura ca veti gasi produse la cele mai mici preturi si care vor transforma sarbatorile!

2 comentarii: