luni, 16 decembrie 2013

Nails of the week

A trecut multa vreme de la ultima postare de nails of the week, asa-i?Nici eu nu am prea avut timp de facut unchiutele sincera sa fiu, si mai mereu am plecat din casa cu doar o oja nude sau una rosie si gata am fost.
Ieri insa mi s-a facut dor de culoare si de oja mea preferata de la Golden Rose si am zis ca este momentul samai schimb atmosfera, ca doar mai avem putin si vine vacanta iar examenele s-au cam terminat.



Am folosit doar un strat pentru ca se sterge destul de greu de pe unghii insa nici nu am vrut sa incarc extrem de tare manichiura pentru ca nu s-ar mai fi potrivit cu hainutele mele din ultimele zile.De nuantele nude inca nu ma pot desparti pentru ca mi se potrivesc cel mai bine, asa ca pentru baza am folosit un alb palstelat de la Gabrini si deasupra Gonlden Rose Jolly Jewels.

Ce spuneti fetelor, va plac ojele de la Golden Rose?

3 comentarii: