miercuri, 4 decembrie 2013

Pastreaza amintirea nuntii tale..

Mai tineti minte fetelor prin cate emotii ati trecut atunci cand ati fost cerute in casatorie?Dar de prima intalnire cu sotul vostru..?!Eu de fiecare data cand ma gandesc la primele clipe in care la-m zarit, la prima plimbare si prima noastra intalnire ca si cuplu, aproape ca ma trec emotii si imi vine sa plang de fericire ca l-am gasit!
Nici nu imi dau seama cand a trecut atat de repede timpul si cand am implinit 5 ani de relatie!
Cred ca atunci cand iti gasesti sufletul pereche timpul trece mai repede.Din fericire iubitul meu este si cel mai bun prieten al meu, asa ca toate clipele pe care le-am petrecut impreuna, au fost presarate numai cu momente placute...am vorbit mereu despre orice, ne-am inteles perfect si ne citim din priviri.Pot spune ca el este alesul inimii mele!Si da, sunt fericita pentru ca el, viitorul meu sot imi este si cel mai bun prieten, pentru ca am vazut numeroase cupluri care desi sunt impreuna de ceva timp, nu socializeaza asa cum o facem noi doi.Ei nu sunt decat iubiti si atat, insa prieteni nu, si nu pot intelege cum poti sa fii cu cineva intr-o astfel de relatie.Cred ca cel de langa tine, trebuie sa iti fie totul in viata, da ca doar nu degeaba te si casatoresti cu el,nu-i asa fetelor?Numai noi stim cat de greu este sa iti gasesti in zilele de astazi un prieten adevarat, caruia sa ii poti impartasi toate secretele si cu care sa poti vorbi despre orice fara a fi judecat.
Eu si verisoara mea am fost inca de mici prietene bune.Toate nazdravaniile desigur ca le faceam impreuna, si cand visam la nunta noastra pai o faceam ca la carte!Tin minte ca aveam un caiet precum cel al oracolelor, cu intrebari despre florile din buchet, numele nasilor pe care i-am dori noi, modele de rochii desenate, si tot asa...consideram pe atunci ca orice femeie se naste printesa, iar nunta este momentul in care o si arata!
Rochiile de mireasa precum si obiceiurile legate de imbracatul miresei au fost preferatele noastre!Pe la mai toate nuntile noi eram pe langa miri, ii ingrijeam si le admiram hainele, si incercam sa facem noi pe wedding planners ca sa mearga totul ca pe roate, si atat de bine ce ne mai distram!Acum ea mi-a luat-o inainte si s-a casatorit.A suferit mult timp din cauza unui baiat, si desi am incercat sa ii spun ca nu este bine, ca nu a meritat, nu ma credeam pana cand l-a intalnit pe el, un baiat de nota 100 care a primit aprobarea mea desigur!Si dupa numai 6 luni de relatie, au decis sa se casatoreasca...adevarul este ca decizia lor nu m-a surprins deloc!Eu stiam cine este el si ce poate face pentru o femeie asa ca nu am avut nimic de spus, pentru ca s-a purtat mereu frumos cu verisoara mea si cu familia ei, iar asta conteaza foarte mult intr-o relatie.
Imi aduc aminte si acum cat de emotionati erau cand au venit sa imi dea vestea si sa imi spuna ca doar eu voi vedea rochia ei de nunta iar ca el ne va duce sa ne gasim accesoriile pentru nunta!Am petrecut doar 2 zile prin magazine, pentru ca ea e mai micuta de statura si a fost greu sa gasim ceva care sa se aranjeze frumos pe corpul ei, si cand mi-am dat acceptul nimic nu ne-a mai stat in cale si am inceput pregatirile ca la carte!
Nu am uitat nici o secunda de filmare nunta bucuresti ca doar ce fel de nunta ar mai fi daca nu am avea langa noi un fotograf profesionist care sa filmeze si sa pozeze momentele cheie ale casatoriei?Noi chiar si acum dupa doi ani de la casatorie, ne adunam in ziua aniversarii lor, si ne uitam la cd-ul cu filmarea toata ziua si ne amintim de tot ce s-a intamplat atunci si radem si plangem impreuna de bucurie...
Sper doar ca si ziua in care eu ma voi casatori sa fie la fel de frumoasa precum a lor..Eu mi-am ales luna Septembrie pentru nunta, insa nu stiu sigur daca am facut cea mai buna alegere din punct de vedere meteorologic, dar imi pun speranta ca toamna mea cea draga, imi va darui soare si frunze aurii perfecte pentru o sedinta foto de invidiat!
Fetelor, cum a fost la nunta voastra?Ati avut tot ce v-ati dorit?A fost pe placul vostru?

Un comentariu: