marți, 17 decembrie 2013

Review-CC-cream

Nu-i asa ca iubiti noutatile?!Eu da, si nu am putut rata CC-cream-urile asa ca am si testat un produs de acest gen si astazi va voi vorbi pe scurt despre acesta de la Max Factor care l-am pastrat special pentru aceasta perioada pentru ca pe timp de vara ma inteleg putin cam greu cu fondurile de ten si prefer doar o crema cu protectie si intens hidratanta si un machiaj realizat doar din rimel si un ruj intens in culori vibrante perfecte pentru vara...


Dar sa lasam rujurile, si sa trecem la lucrurile serioase! Pentru mine CC-creamul chiar a fost o aparitie controversata si mi-a starnit interesul imediat ce mi-a ajuns la urechi stirea despre acest concept.BB-cream-urile sunt preferatele mele datorita lejeritatii si acoperirii pe care o ofera, dar de la acest tip de produs nu stiam la ce sa ma astept.Credeam ca este mai mult o crema hidratanta puternic coloranta, si se pare ca prezicerile mi s-au adeverit. Pentru mine, acest CC-cream a picat la fix!Imi ofera o acoperire medie, si o hidratare intensa pe timp de iarna.Din nefericire, acesta se transfera cu usurinta pe telefon si pe haine.Finish-ul pe tenul meu arata super ok.Usor pudrat, si cu un puternic efect de matifiere.In zilele in care acneea se intenfica, il folosesc cu mare placere pentru ca se aseaza uniform pe ten si nu creeaza umbre nedorite sau aspect neplacut. Nuanta este adaptabila, si produsul se poate intinde cu usurinta pe fata atat cu degetele cat si cu pensula, insa eu prefer de fiecare data prima varianta pentru ca simt mai bine textura acestuia.Desigur ca de fiecare data am grija ca mainile mele sa fie curate si perfect uscate pentru a nu permite inmultirea germenilor pe ten.  In mare parte, imi place acest produs.Este ok pentru tenul meu, si se prezinta ca un fond de ten cu mult mai hidratant si mai fin, si il port in mod deosebit in aceste zile pentru ca imi ofera o senzatie de calmitate si de protectie marita asupra pielii sensibile a fetei.

Un comentariu:

  1. Azi am castigat si eu un concurs de la Max Factor si am avut dreptul sa mi aleg un produs. Am ales CC Creamul. Sper sa mi placa. :D

    RăspundețiȘtergere