luni, 9 decembrie 2013

Review-Balsam pentru par Diplona

Prin vara am avut ocazia de a incerca un balsam pentru par de la Diplona.Aceasta marca am vazut-o de foarte multe ori in Belgia, insa acolo nu m-a atras in mod deosebit asa ca nu am achizitionat-o decat in urma cu doua luni de la noi din tara.

Pe eticheta se mentioneaza faptul ca produsul are o mai mare putere de actiune daca se utilizeaza apa rece pentru clatirea ei, si sincer, eu deja aveam acest obicei de a clati balsamul de pe par cu apa rece asa ca nu mi-a fost o noutate pasul mentionat, doar ca nu am observat nici o schimbare la nivelul varfurilor.

Parfumul produsului este ok.Este dulceag, usor sintetic as putea spune si caracteristic produselor dintr-un coafor.
Efectul de iluminare nu mi s-a parut deloc spectacular.
Pana acum, doar combinatia de sampon Krauter-balsam Nutri-gloss Elseve imi oferea stralucirea aceea prezenta in reclamele televizate.

Cred ca mi-am pus sperante cam mari in acest produs mai ales pentru ca parea destul de promitator si profi in mintea mea, insa nu este decat un balsam de par ok si atat.
Nu imi displace insa nici nu are ceva care sa ma incante.Poate doar pompita de dozare a produsului.
Dragilor, voi ce stiti despre aceste produse de la Diplona?Le-ati mai incercat?V-au fost pe plac?

6 comentarii:

  1. Lovely post <3
    i'm inviting you to my $50 voucher giveaway from persunmall!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am luat samponul in vara din real,pentru mine a fost ok,si nu a fost scump...pana in 15-20 lei,cantitatea fiind generoasa. Eu am pastrat sticla pentru pompa si pun samponul ce il folosesc in ea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. parca le-am vazut si eu pe undeva, dar nu m-au tentat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana sa citesc postarea ta, nu "auzisem" de aceasta marca.
    Acum, nu stiu daca ma tenteaza fiindca si eu caut luciul acela de reclama. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mi am reparat parul cu samponul pentru stralucire de la ei. Nu aveam sperante mari cu el, insa acum subt multumita.

    RăspundețiȘtergere