marți, 17 decembrie 2013

Review: Rimmel London Extra Wow Lash Mascara

Daca m-ati intreba fara de care produs de make-up nu pot trai, v-as spune clar si raspicat ca fara rimel nu as putea exista!Ma pot lipsi de fond de ten, (desi fata mea nu arata foarte bine si tenul imi luceste daca nu am grija sa il matifiez constant cu o pudra), sau de ruj si blush si tot asa..dar de rimel niciodata!Inca de cand am aflat ca voi purta ochelari de vedere am devenit complexata de faptul ca acestia imi acopera si imi umbresc ochii, si de multe ori, pareau mici si obositi.Insa cand am descoperit rimelul, am ramas efectic masca de efectul pe care il poate oferi privirii si de atunci, nu mai ies nicaieri fara un strat de rimel macar!


Produsul pe care il voi prezenta astazi, este de la Rimmel London si nu l-am luat pentru ca numele imi parea cunoscut, ci pentru ca aveam nevoie urgenta de un rimel nou pentru ca cel vechi de la Max Factor se uscase si nu isi mai facea treaba deloc.Incerc pe cat posibil sa consum un rimel in 3 luni ca sa il pot arunca dupa aceasta perioada, si cred ca munca mea da in sfarsit roade!

Dar cum ziceam, acest rimel a fost cumparat mai mult de nevoie.Nu am avut timp sa cercetez prea mult piata, si primul care mi-a sarit mai mult in ochi a fost acesta, Extra Wow Lash Mascara datorita faptului ca era la un pret super ok pentru bugetul meu dar si pentru ca periuta este simpla, clasica.
Consider ca este un rimel ok pentru mine.Nu imi ofera volumul dorit, si nici efectul de alungire la care visez de ceva vreme, insa separa genele frumos, si nu le incarca.Eu apreciez acest ultim lucru foarte mult, si a devenit in scurt timp unul din produsele mele de machiaj preferate, astfel ca astazi detin inca 2 rimeluri de acest gen pentru situatiile de criza.Culoarea pe care eu am ales-o este negru intens, pentru ca mi se potriveste cel mai bine.Produsul nu se usuca repede in tub, isi nici nu este in abundenta astfel incat sa fie dificil de utilizat in primele sale ore de viata, asa cum am mai patit cu altele de acest gen, care imi incarcau periuta foarte mult si era necesar sa astept cateva minute pentru ca surplusul sa se usuce pentru a nu ma face sa lacrimez.

Pentru mine, acest rimel este bun.Nu este un produs care sa ma faca sa exclam Wow! insa nici unul rau.Se situeaza undeva la mijloc.Sunt multumita de faptul ca nu se farama in timpul zilei, si ca nu lipeste genele. Voi fetelor, ati incercat acest rimel sau alte produse Rimmel London?Daca da, care este parerea voastra cu privire la ele si ce alte produse imi recomandati sa incerc de la aceasta firma?

Un comentariu:

  1. Am incercat toata gama , inafara de cel Waterproof , nu suport rimelurile de genul . Pentru pret , produse super ok

    RăspundețiȘtergere