marți, 17 decembrie 2013

Review: Samon & masca de par de la Love Organic

Continuam seria de review-uri pentru astazi cu un set de produse pe care le-am incercat de curand si care m-au cucerit!Nu credeam ca voi putea schimba prea curand sampoanele, avand in vedere ca ma lupt de cateva saptamani cu o dermatita seboreica de toata frumusetea, dar iata ca s-a putut!


Astazi vreau sa va prezint produsele de la Love Organic, si anume un sampon cu efect de laminare si o masca hidratanta.Au intrat in rutina de ingrijire a parului relativ recent, si desi samponului nu ii dadeam prea mari sperante de reusita, mi-a demonstrat contrariul. Se prezinta sub forma unui lichid orange cu usoare tente sidefate, intens parfumat a piersica si extrem de lejer.Sapuneste parul rapid, si nu este necesara o cantitate mare de produs pentru a acoperi intreaga podoaba capilara, iar asta este un mare plus pentru mine, deoarece am parul lung si cu consum foarte repede sampoanele de obicei.Si cum ziceam, parfumul sau dulceag, este un rasfat!Este persistent si pentru mine conteaza si acest aspect destul de mult.Dupa clatire, parul se simte hidratat, nu scartaie insa e ok, si luceste placut.Masca de par o aplic imediat dupa ce am scurs putin excesul de apa de pe par prin presarea acestuia intre maini, apoi o intind usor cu un pieptan curat pe intreaga suprafata a parului liber, fara sa ating scalpul. O las sa actioneze doar 5 minute, si cred ca este un timp ok pentru efectul maxim.

Clatesc usor cu apa calduta, apoi imi tin parul intr-un prosop pentru absorbtie si apoi usuc cu feonul.Pot spune ca din punct de vedere al compozitiei, masca seamana cu cea de la Kallos cu proteina de lapte, asa ca efectele sunt cam aceleasi pentru mine.Imi lasa parul usor de descalcit, neimbacsit si placut parfumat. Cele doua produse sunt blande cu pielea capului si sunt un rasfat dulce si placut pentru parul meu care sufera din cauza frigului de decembrie..

Fetelor, voi ati incercat aceste produse de la Love Organic?Ce parere aveti despre ele?

2 comentarii:

  1. I wish we has these in India.. :(
    I am inviting you to enter my $50 Persunmall giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/12/persunamll-50-christmas-giveaway.html?m=0
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere