luni, 16 decembrie 2013

Sa vorbim despre pantofi..

Nu stiu cum faceti voi, insa eu am o problema!Si inca una foarte mare legata de pantofii desigur!iarna de obicei, prefer ghetele joase pentru ca fac eu ce fac, si tot murdara ajung la scoala sau le agat si le zgarii tare de iti vine sa plangi mai apoi ca am dat atatia bani pe ele dar viata lor a fost sortita esecului...
Sunt o impiedicata, si desi incerc sa fiu atenta pe unde cald, ceva tot se intampla si le stric.Am acest obicei prost de mica, pentru ca eram foarte slabuta iar ghetele efectiv le trageam dupa mine si vrand-nevrand, le toceam de ajungeau saracele de rasul lumii.Mama mea a suferit cel mai mult pentru ca si-a dorit sa fiu o domnisoara ca la carte, si sa pot purta tocuri la nevoie, dar se pare ca nici acestea nu ma ajuta prea mult.
Imi este destul de greu sa merg pe tocuri chiar si vara din cauza problemelor cu spatele.Obosesc rapid, si ma dor picioarele ingrozitor din cauza ca nu m-am obisnuit cu ele, dar de ceva timp nu stiu ce s-a intamplat cu mine, ca parca m-am mai trezit la realitate si am zis ca e momentul sa ma transform si sa-mi pun mai mult feminitatea in evidenta purtant lucruri si accesorii fine.


Desigur ca am inceput cu garderoba, si am continuat cu pantofii iar pentru acest sezon o pereche de botine dama cu un toc de o inaltime potrivita, sunt alegerea cea mai buna pentru un succes garantat!Nu trebuie decat sa mai adaug o atitudine pozitiva si sa merg cu fruntea sus pe botinele mele dragi!Sa nu uit de perseveranta si sa-mi spun continuu ca merit sa fiu frumoasa!


Sunt putin cam pretentioasa atunci cand vine vorba de incaltaminte dama de calitate.O perioada indelungata nu am dat mare importanta pantofilor din piele sau materiale bune, asa ca am purtat cam tot ce gaseam pe piata, si intr-un fel sau altul, am avut de suferit.

Cred ca in mare parte incercam sa devin ceea ce nu sunt, si astfel ca ajungeam sa fiu o victima a modei si imi cumparam produse care nu mi se potriveau doar de dragul de a arata cool, astfel ca incaltarilor de piele nici nu le dadeam atentie considerandu-le invechite si iesite din actualitate.Parerea mi s-a schimbat insa cand am descoperit ca si o pereche de ghete si botine clasice pot da o nota diferita si chic personalitatii si tinutei unei femei, daca este aleasa cu atentie.Uneori este mai bine sa investim intr-o singura pereche de pantofi mai scumpa la pret dar frumoasa, ce nu se va demoda niciodata, decat sa luam in aceeasi bani multe perechi ce ne vor distruge piciorul si care se vor deteriora in scurt timp!

Iar despre rochii ocazie ce sa va mai spun?Stiti deja istoria mea in ceea ce priveste rochiile si fustele asa ca nu ma voi repeta!Consider ca o rochie este baza pentru orice tinuta si ca nu ar trebui sa lipseasca din sifonierul nici unei femei care se respecta.

Tonuri de pamantii sunt cele mai potrivite iarna fiind mai sobre si mai permisibile din punct de vedere al accesorizarii.
De exemplu, perechea de botine din piele intoarsa de mai sus de culoare maron, se potrivesc la perfectie cu aceasta rochie neagra si o geanta in aceeasi nuanta pamantie precum pantofii si un palton intr-o culoare nude.Este o combinatie care desi pare anosta, este de efect, clasica si care nu v-a fi niciodata considerata out of fashion.

Iarna este putin mai greu sa tinem pasul cu moda din cauza vremii reci si a zapezilor mari, insa dragilor, important este sa avem mereu grija sa fim cochete si sa ne alegem piese vestimentare si incaltari care vor starni controverse.Alegeti intotdeauna rochii simple si croieli clasice, iar pentru a completa outfit-urile, nu trebuie decat sa mai adaugati aceesoriile vestimentare aferente si totul este gata pentru a fi in centrul atentiei indiferent de sezon!

Un comentariu:

  1. Si eu greu port tocuri insa in ultima vreme am ales botine cu tocuri micute si groase, incet incet incep sa ma obisnuiesc

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere