miercuri, 18 decembrie 2013

Tag day!

De cand cu scoala, am cam uitat de timp liber si atunci cand incep sa scriu pe blog, de cele mai multe ori am o invalmaseala de ganduri in minte, si abia le pot asterne cum trebuie!Astazi m-am gandit ca ar fi ideal sa realizez un tag, pentru ca a trecut ceva timp de cand nu mi-am mai onorat invitatiile la acestea, si sper sa recuperez in vacanta de iarna!

Si pentru ca tot suntem prinsi in febra Craciunului, iata si tagul pe care il am drept tema pentru saptamana aceasta:

1.Favourite candle scent?
-cel mai mult imi place combinatia de portocale-scortisoara, insa am momente in care pinul si parfumul de brad mi se par super frumoase si imi induc o stare de liniste.


2.Coffee, tea or hot chocolate?
-prefer ceaiurile!De orice fel!


3.What is the best winter memory you have?
-in afara de diminetile pline de euforie la vederea primei zapezi, cel mai cu drag imi aduc aminte de ziua in care ne-a facut tata saniuta.


4.Which make-up trend do you prefer: dark lips or winged eyes?
-Nici unul.Sunt adepta machiajului natural sau chiar a tenului curat fara pic de machiaj daca este posibil.


5.Hats or scarves?
-Avand in vedere ca sunt o friguroasa, le prefer pe amandoua.


6.Most worn sweater?
-Unul ancient de la mami meu, gri, cu fire argintii prin el, super gros si calduros!


7.Favourite autumn nail polish?
-Nu am o oja preferata pentru acest sezon, ci nuante care se potrivesc mai bine,cum ar fi burgundy si nude-urile mai pamantii.


8.What's your no.1 favourite thing about winter?
-Iubesc zilele dinaintea Craciunul cand toata familia se pregateste de sarbatoare, impodobeste bradul si face dulciuri si mancarica buna!


9.Best Christmas present you received?
-Un catelus pe care l-am primit cand aveam 10 ani.


10.Favourite season?
-Toamna.Iubesc vara, insa ma identific mai mult cu anotimpul de toamna..


3 comentarii:

  1. Ce frumos este tagul acesta, ai ales niste imagini superbe pentru exemplificare, m-am regasit la ultimul raspuns, si eu adooor vara, mi-ar placea sa fie mereu cald, insa in sufletul meu parca e toamna mereu si ma reprezinta in totalitate acest anotimp. :)

    Draga mea, te invit la concursul meu proaspat lansat pe blog, m-as bucura foarte mult daca te-ai inscrie: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/12/concurs-pentru-bloggeri-impreuna-cu.html
    Te pup si te imbratisez!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am facut si eu de curand!
    tocmai am dat drumul unui giveaway pe blogul meu,

    would you like to join it?

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2013/12/giveaway-de-craciun-castiga-o-pereche.html

    RăspundețiȘtergere
  3. I love it!!! Now I:
    Te contesto en castellano, porque en inglés no sé cómo sería, y además no sé rumano....
    1. ¿Mi aroma favorito de vela? Pues quizá el de vainilla, pero no tengo uno en especial.
    2. ¿Café, té o chocolate caliente? Pues sin duda el chocolate caliente. Me encanta. :D
    3. Mi recuerdo favorito de invierno es estar con la familia, cantar algunos villancicos y comer mucho turrón de Suchard.
    4. ¿Labios oscuros u ojos alados? Pues algo ligerito, clarito...
    5. ¿Hats o pañuelos? Sin duda, los "hats".
    6. ¿Most suéter desgastado? Sí. :D
    7. ¿Esmalte favorito de uñas en otoño? Pues un color claro, vivo y que dentote tranquilidad.
    8. ¿Cosa favorita del invierno? El calor humano, estar con la familia, los pequeños detalles.
    9. ¿Mejor regalo que recibí? Muchos, pero el mejor fue sin duda dinero y un ipod.
    10. ¿Temporada favorita? El verano.
    I have finished.

    RăspundețiȘtergere