luni, 30 decembrie 2013

Taramul povestilor

A fost o data ca niciodata, intr-un taram indepartat, o mica familie de croitori ce traiau in casuta lor fericiti, alaturi de copiii lor pe care ii invatau zilnic arta croitoriei pentru a duce mai departe numele familiei atunci cand ei nu vor mai fi.Vedeti voi, aceasta familie, era una speciala.Nu era bogata, si nici nu isi doreau sa fie avuti, ci isi doreau ca toti clientii lor sa fie multumiti de hainutele pe care ei le confectionau si sa le poarte cu placere.Desi nu isi permiteau cele mai luxuriante materiale, aveau grija sa fie de fiecare data la inaltime si sa ofere tot ce este mai bun si mai frumos.Defapt, daca stam putin si ne gandim, detaliile si dedicarea sunt cele care au cea mai mare insemnatate!
Dar iata ca intr-o zi, pe cei doi soti ai nostri, i-a prins o furtuna teribila, si amandoi au racit zdravan.Din nefericire, acestia nu si-au mai revenit, lasand copiii singurei pe lume.Insa, inainte de a inchide ochii, tatal si-a chemat fata cea mai mare si cea mai priceputa la cusut langa el si i-a inmanat o cutie speciala, cu rugamintea de a o deschide doar atunci cand viitorul lor este pus in pericol si nu se vor mai descurca financiar deloc.

Desi au incercat sa duca mai departe afacerea familiei, micutii nu au putut face fata rautatilor lumesti fiind doar niste invatacei insa nu s-au dat deoparte de la munca si au continuat sa spere ca micuta lor croitorie va creste si vor putea duce la indeplinire visul parintilor de a detine cel mai mare atelier din imparatie.

Am uitat sa va spun de imparatie, asa-i?Ei bine, familia noastra se afla intr-o cetate imensa a celui mai puternic rege!Dar regele nostru avea o mare problema!Nu putea dormi noapte si regina si copiii lor sufereau teribil pentru ca acesta devenea irascibil si mereu era obosit...

S-au incercat mii de metode la castel, si nici una nu a dat roade pana cand reginei i-a venit ideea de a face un concurs!Si ce mai concurs avea sa fie!Unul maret, in care toata lumea isi putea pune la incercare maiestria si potiunile magice pentru a-i aduce somnul scumpului lor rege!Si pentru ca somnul si odihna regelui erau importante, asa avea sa fie si premiul: cine avea sa castige, devenea consilierul acestuia si primea numele de cel mai mare cavaler al cetatii!


Si dupa mii si mii de anunturi prin cele 7 zari, iata ca veni si ziua cea mare!Se aratara la castel sute de oameni, magicieni si vrajitoare, doctori, filosofi si care mai de care!Insa intr-un colt micut, se afla si Arya, micuta noastra fata de croitor, care avea un secret.Nu avea sperante, insa cutia cea mica oferita de tatal ei, ascundea un lucru minunat!O ata de aur si o matase cum nu s-a mai vazut in aceasta lume!
Si trecura zile, si trecura saptamani, si incercarile tuturor nu reuseau sa il faca pe Mos Ene sa treaca pe la genele regelui, care suparat si obosit, decide sa puna capat acestui concurs.

Dezamagirea din ochii lui i-au adus insa tristetea Aryei, pentru ca inainte regele era un om puternic si bun la suflet,Toata cetatea era fericita si multumita de actiunile acestuia si il respectau, insa de cand si-a pierdut somnul, toata lumea a suferit si s-au produs schimbari care aveau curand sa il detroneze, asa ca desi era timida, fata si-a cerut dreptul la o singura incercare si ultima.Curtenii si printesele au ras cand i-au vazut hainutele ponosite si cutia ce tragea dupa ea cu greutate, dar nimeni nu avea sa stie ce se ascunde acolo.


Arya, din ata de aur si matasea magica, a tesut cea mai frumoasa lenjerie pentru rege, care imediat ce a fost asternuta pe pat, a adus o calmitate de nedescris in toata camera!Regele tafnos, a strambat din nas, mai ales ca nimeni pana acum nu a indraznit sa ii schimbe camera regala in afara de regina care aducea cele mai scumpe tesaturi, din cele mai indepartate tinuturi,Insistentele acesteia si a copiilor sai l-au facut sa cedeze, si iata ca imediat ce usa camerei s-a inchis, o minune s-a produs!Sforaitul regelui suna cu putere si razbate dincolo de usile grele de lemn, starnind controverse si susoteli!Oare ce fel de magie sa fie aceasta?Intr-adevar se poate ca o lenjerie de pat sa schimbe viata regelui?!Cum poate o simpla fetita sa aduca somnul regelui doar cu o lenjerie?

Ei bine, aceasta a fost lucrata cu mare atentie, cu dragoste!Nici o secunda Arya nu s-a gandit la binele ei material, ci doar la buna starea regelui, si iata cu lenjeria tesuta cu mainile ei cele mici a devenit o mangaiere si oaza de odihna a celui mai mare om din cetate!Si cetatea se afla in sarbatoare, si lumea era fericita pentru ca in sfarsit somnul si odihna se asternusera in camera regelui, si Arya, fetita noastra, a devenit ceai mai priceputa si frumoasa croitoareasa din tot tinutul.
Croitoria ei avea sa se numeasca Dormitor-Baie, si toti aveau sa-i cumpere lenjeriile cele frumoase si sa-i multumeasca pentru tot ce a facut pentru domnitorii ei.

Dragii mei, pentru astazi am creat o poveste.Nu sunt eu cea mai potrivita pentru statul de narator, insa invitatia pe care am primit-o zilele trecute de a participa la un concurs, m-a trimis catre lumea viselor!
Eu sunt o mofturoasa, si nu cred ca ma voi schimba prea curand!Spun asta, pentru ca asemeni regelui nostru din poveste, somnul imi este tulburat groaznic daca lenjeria nu este pe placul meu!
Cred ca in dormitorul nostru, avem dreptul de a fi regi asa ca nu trebuie sa ne zgarcim si nici sa fim indiferenti cand vine vorba de materialele din care sunt realizate lenjeriile de pat.

Imi place sa fiu atinsa de cele mai fine lenjerii din bumbac satinat, sa ma intind in cel mai proaspat asternut.Nu de multe ori mi s-a spus ca "m-am trezit cu fata la cearceaf!" si zau ca nu imi dadeam seama pe atunci ca si o lenjerie poate avea o mare influenta in ceea ce priveste caracterul unui om si cum se poarta in decursul unei zile daca nu a dormit cum trebuie...Cred ca atmosfera pe care o induci in casa ta, este cea care se transpune si in sufletul tau, asa ca orice schimbare pe care o doriti in viata voastra, trebuie sa fie inceputa prin schimbarea obiceiurilor voastre si a asternuturilor.Probabil ca ati observat ca de fiecare data cand se face curatenie generala, se inlocuiesc lenjeriile de pat cele vechi cu altele noi, starea de spirit este alta!Atat materialele cat si cromatica acestora influenteaza actiunile noastre.

Pentru ca dormitorul meu este simplu si minimalist, fara mobilier masiv si nici tapet care sa ingreuneze vizual, lenjeria de pat poate fi mai colorata.Imi plac imprimeurile florale pe care le-am gasit pe Dormitor-baie dar si cele in pattern-uri interesante si vibrante.Cred ca trebuie sa aducem si un echilibru in dormitor prin combinarea potrivita a elementelor care il construiesc, asa ca aleg sa fiu in pas cu cerintele actuale, si shopping-uiesc doar online lenjeriile de pat din mediul online, pentru ca de ceva timp, am inceput sa renunt la cumparaturile din magazinele fizice din cauza preturilor exagerat de ridicate.Adevarul este ca nici nu prea am fost multumita de produsele oferite de piata locala in ultimii ani.Cred ca am vazut acelasi model de lenjerie mai prin tot orasul, ori eu am nevoie de schimbare mai mereu!Stiu ca o lenjerie daca este corect ingrijita, poate sa ne tina cativa ani, insa eu sunt de parere ca materialele se uzeaza si precum sunt hainele, acestea nu ne mai fac sa ne simtim confortabil atunci cand se demodeaza.

Si haideti totusi sa recunoastem: toata ziua o petrecem in pat!Fie ca stam la televizor, fie ca citim, ne facem temele, toate aceste activitati nu ar fi mai placute daca nu am sta intr-un pat mare si confortabil!Eu am zile in care mai si mananc acolo desi nu este indicat, insa imi place sa ma invelesc sub pilota mea calduroasa si sa imi tin bolul de cereale in maini si sa ma uit la un film Disney.Aceste momente imi aduc aminte de copilaria mea, cand eram foarte fericita si dormitorul meu era sanctuarul meu!Invitam prietenele cele mai bune la petreceri in pijamale si o puneam pe mama sa imi cumpere cele mai cochete si mai simpatice modele pentru asternuturi, si la fel fac si acum!Desi sunt la varsta la care pot face singura unele alegeri, mama mea stie cel mai bine ce mi se potriveste!Am incredere in gusturile ei pentru ca niciodata nu m-a dezamagit, si acum vreau sa cred ca voi fi si eu ca ea cand voi ajunge la casuta mea.Cel mai geru mi-a fost la camin, cand patul avea niste dimensiuni bizare si nici o lenjerie nu i se potrivea, insa i-am dat de capat cu mami meu care nu se lasa cu una cu doua si mi-a gasit cele mai frumoase si pufoase asternuturi care mi-au simplificat viata de student de camin, si mi-au facut diminetile frumoase.
Si totusi, de ce as alege acest magazin in mod special?!Pentru ca imi plac imprimeurile in mod special!Da, sunt o persoana care este atrasa de aspectul fizic si abia apoi cauta calitatea, dar ce sa-i fac?!Oricum ar fi, sunt sigura ca oricare dintre variantele de lenjerie de pat prezente pe site sunt din punct de vedere calitativ superioare celor de pe piate, si ca vor fi perfecte pentru dormitoarele noastre.

As dori sa multumesc detinatoarei blogului Nunta cu stil (Andreea Sirba) pentru ca m-a invitat sa iau parte la concursul organizat de Simona in colaborare cu Dormitor-Baie.Mi-a placut in mod deosebit acest tip de subiect, si m-a facut sa visez cu ochii deschisi la cele mai frumoase momente petrecute in pat cu cei dragi, asa ca nu l-am putut rata.Mi-as dori sa invit la randul meu pe Diana, Irina, Flori, Ionut si Bianca si sper sa le placa acest tip de concurs si sa se inscrie.Premiile sunt pe masura si nu pot sa nu recunosc faptul ca premiul special mi-a atras atentia dar nu numai!Daca ati intrat pe site va veti da seama ca nu m-am putut opri doar la un singur model de lenjerie si ca am ramas cu orele in sir langa monitor pentru a pune la punct un wishlist.

2 comentarii:

  1. Grate! I love!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca te-ai inscris! Ai realizat un articol foarte frumos! Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere