luni, 16 decembrie 2013

Vacante de vis

Dragilor, voi unde va petreceti Revelionul?Inca nu v-ati gandit, sau pur si simplu nu aveti idei sau acasa cu familia va simtiti cel mai bine?Eu recunosc faptul ca ultima parte imi convine cel mai mult pentru ca pot invita la mine mai multi prieteni si astfel cheltuielile sunt implicit mai mici, dar desigur ca intre timp am mai aruncat un ochi si pe site-urile de specialitate si haideti sa va spun parerea mea sincera: prefer sa merg intr-o excursie in afara tarisoarei noastre de Craciun decat sa petrec seara intr-un restaurat!De ce?Pentru ca preturile de la noi pentru o simpla seara cu doua feluri de mancare mi se par extrem de mari si inexplicabile!Nu sunt eu chiar cel mai sarac om de pe pamant,insa unele propuneri pentru sarbatori de la diferite localuri mi se par absurde si chiar unele sunt mai costisitoare decat un sejur cu all inclusive in Grecia!



Ultima oara cand am verificat diferite oferte grecia 2014 am ramas chiar uimita pentru ca nici nu se compara serviciile de acolo cu cele de la noi.Sunt de parere ca daca tot dau un ban, sa ma si simt bine si sa ma distrez, si am totul pus la dispozitie.Excursiile pe care le-am facut in afara granitei mi-au placut la nebunie si totul a fost chiar perfect.Nu doar ca am avut totul la indemana, insa si oamenii de acolo mi s-au parut ok, primitori iar peisajul nici nu va mai spun!Daca ar fi dupa mine, as sta tot anul numai pe litoral bulgaria !



Ador soarele si marea, iar pentru mine, vacantele perfecte sunt cele petrecute la malul marii...cu familia sau cu prietenii, statiunile care ofera servicii complete pentru toti clientii sunt preferatele mele.Cred ca de cele mai multe ori uitam sa sa ne cerem drepturile si vacantele noastre pot deveni plictisitoare, de aceea este important ca atunci cand ne planuim voiajul, sa ne uitam nu doar la pret, ci si la conditii dar si la personalul pus la dispozitie si categoria de servicii de care putem beneficia pe perioada sederii.
Pentru mine desigur ca duni bulgaria este o alegere potrivita atat din punct de vedere financiar cat si pentru ca statiunea este foarte aproape si distanta se poate parcurge cu masina personala.Calatoriile cu masina imi plac foarte mult pentru ca pot sa vad numeroase atractii turistice si ma pot opri oricand la o sedinta foto si niste suveniruri.Inca de cand am descoperit Bulgaria si Grecia, le-am ramas fidela, si am decis ca de acum inainte cel putin o data pe an sa merg in afara tarii sa-mi petrec concediul la malul marii vecinilor, si admirand peisajul elen..

Dar voi dragii mei, unde va petreceti cel mai des concediile atunci cand alegeti destinatiile din afara Romaniei?

Un comentariu: