marți, 7 ianuarie 2014

Activitati preferate

Cand eram copil, mereu spuneam ca vreau sa fiu mare, iar acum treaba sta invers!...Cred ca acest fapt spune multe despre mine ca persoana dar si ca timpul nu iarta si ca indiferent de vreme si de ani, sufletul meu inca se mai bucura ca si a unui micut atunci cand vede dulciuri si luminitele ce-mi vrajesc privirea si mintea cand pasesc greoi prin zapada de Decembrie de vesteste venirea Mosului.
Nu-i asa ca ne dorim cu totii cel putin o data in viata sa putem da timpul inapoi si sa ne reintoarcem la cassa batraneasca a parintilor sa ne intalnim cu vechii prieteni si sa alergam cat e ziua de lunga pe campuri fara griji si sa uitam de toate...Amintiri si emotii imi trec acum prin minte, si nu pot sa nu zambesc cand stiu ca am avut niste parinti darnici care mi-au indeplinit toate visele de copil si ca mi-am pastrat acea inocenta chiar si acum.
Desigur ca pe viitor ma voi mai schimba, si voi deveni poate mai dura, pentru ca asa este natura oamenilor,insa nu voi putea ramane indiferenta la ochii sinceri de copii pe care ii voi zari in drumul meu, si astept cu nerabdare momentul in care sa pot avea si eu un copilas al meu.Cred ca voi putea sa retraiesc o data cu acesta sute de amintiri frumoase, si voi redescoperi lumea alaturi de el, pentru ca intr-un fel sau altul, un copil in viata noastra, ne schimba total desi nu ne dam seama.

Inca de la primii pasi si pana la condusul la trenul ce il va purta la facultate, copilul meu se va bucura de toate momentele frumoase in viata iar eu ii voi fi alaturi mereu.Ii voi oferi tot ce este mai bun, il voi invata sa fie drept, sa fie un om curat la suflet, si ma voi implica in jocurile lui..Cred ca este foarte important ca un parinte sa ii fie alaturi copilului sau nu doar pe perioada in care acesta este nou-nascut, ci si mai apoi, cand va trece prin toate stadiile maturitatii.Astfel ne vom putea apropia si vom deveni cei mai buni prieteni, desi am observat ca timpurile in care traim ne cam distanteaza, insa nu ma las!Desigur ca voi face tot ce-mi sta in putinta sa il ajut si sa ii fiu alaturi la greu, si la scoala de asemenea!Pentru mai toti scoala a fost grea, si am visat mereu sa fie vesnic vacanta, insa cum in viata mai trebuie sa si invatam, nu putem sa o ocolim, asa ca pe timpul vacantelor, putem stimula inteligenta copiilor si atentia lor cu diferite jucarii educative menite sa inlature plictiseala si sa ofere cele mai bune conditii pentru ca acestia sa fie activi indiferent de vreme.

2 comentarii:

  1. Din totdeauna am fost pro jucariilor educative, nu-mi plac cosmeticalele cumparate fetitelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. fain...sunt de acord ca jucariile educative sunt mai bune

    RăspundețiȘtergere