luni, 20 ianuarie 2014

Bad habits die hard

O femeie nu are niciodata indeajuns de multi pantofi, rochii sau genti!...Asta spune in fiecare luna prietenul meu cand se intalneste cu ai lui colegi prin magazinele pe care le colind prin mall-uri.Adevarul este cred undeva pe la mijloc...Eu cel putin ador rochitele si hainele in general iar cumapraturile ma relaxeaza si imi dau o stare de bine imediata!Cum pasesc in magazinele mele preferate si dispozitia mea se schimba si nici nu stiti cu ce rapiditate ma misc chiar daca in urma imi era rau sau eram indispusa.
De vinerea trecuta insa, timpul meu a devenit un lux si nu imi mai permit sa ies la shopping desi mall-ule ste peste drum de mine!Cum rezist tentatieiPai cutreier mediul online, si imi este de ajuns.Oricum am vazut cateva modele care sunt cu mult mai ieftine in magazinele online decat in cele fizice si stiti deja cat de mult le prefer pe primele deoarece efortul este minim iar costurile minore.

Rochiile raman mereu preferatele mele.Mi-as dori cate una pentru fiecare zi a lunii.Modele simple sunt preferatele mele iar in aceasta primavara cred ca aceste modele de la PersunMall s-ar potrivi perfect.
Imi place linia clasica si nuantele calde pastelate, iar imprimeurile florare raman mereu in topul preferintelor indiferent de anotimp fiind versatile si simpatice.





Nu-i asa ca sunt frumoase modele de mai sus?Desigur ca am ales nu doar rochii ci si cateva camasute din chiffon.Sunt perfecte pentru vara iar pentru mine sunt super!Le pot purtat atat cu fuste de diferite lungimi cat si cu pantaloni scurti sau luni in functie de vreme.Oricum, sunt foarte placute la atingere iar imprimeurile sunt senzationale!Inca mi-a ramas gandul la o camasa de la PersunMall pe care am vazut-o in urma cu dou aluni insa era out of stock in doar cateva zile.

Dupa ce am stat si m-am gandit bine, anul 2013 a fost super ok din punct de vedere al cheltuililor.Ba chiar au fost momente in care nu am cheltuit foarte mult pe haine iar creditul pe care l-am strans pe diferite site-uri chinezesti mi-au fost de mare ajutor si m-au scutit de multe probleme financiare.
Cam asta a fost pentru astazi dragelor!O scurta trecere in revista a hainutelor pe care mi le doresc in mod special pentru aceasta primavara.De ce am ramas totusi fidela acestui site de haine online?Pentru ca materialele din care sunt realizate produsele sunt de calitate, iar serviciile au fost ireprosabile.Comenzile mi-au ajuns intacte, in timp scurt, unele la posta vamala iar altele la cea locala, insa cel mai mult imi place ca preturile prestate sunt decente pentru aspectul general al hainelor prezentate.
Voi ce spuneti fetelor?Care sunt magazinele din care faceti cel mai des cumparaturi si ce v-ati ales pentru acest sezon?

3 comentarii:

  1. Beautiful clothes, I loved the yellow dress and the black and white skirt with fun patterns
    Happy Monday
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Bellissima selezione, cara!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere