miercuri, 22 ianuarie 2014

Cadouri fara varsta..

Pentru mine luna cadourilor nu s-a incheiat!Nu spun ca eu inca mai astept cadouri ci ma refer la faptul ca eu trebuie sa ofer deoarece in luna ce vine, toti membrii din familie isi sarbatoresc fie onomastica fie aniversarea.Este greu sa ii multumesc pe toti, mai ales pentru ca majoritatea sunt trecuti peste o varsta dar niciodata nu imi pierd speranta, si stiti de ce?Pentru ca in sufletul nostru inca se mai afla un copi care isi va dori sa primeasca un cadou de care nu a avut parte in copilarie.Eu de exemplu, mi-am dorit mereu sa imi pot completa colectia de papusi de portelan.De Craciun tatal meu mi-a facut o frumoasa surpriza si mi-a comandat un model care m-a surprins enorm iar eu nici nu va spun cat de incantat sunt ca si-a adus aminte ca imi plac aceste papusi!Ii multumesc pentru ca ma face inca sa ma simt mica si pentru ca imi aduce aminte de Craciunurile petrecute cu familia acasa.Diminetile presarate de cadouri erau preferatele noastre si inca mai sunt si acum desi nu mai suntem la varsta la care sa copilarim ci sa avem si noi familiile si casutele noastre.Pentru ei insa noi nu vom imbatrani niciodata si nici ei nu o vor face in ochii mei!Imi aduc si acum cu drag aminte de lista de cadouri pe care am intocmit-o prin clasa I, cand luasem si eu contact cu lumea exterioara mai mult!Cred ca Mosul s-a pierdut printre randuri deoarece am inclus atat jocuri 8 ani ca nu de alta, dar eram fata mare de acum si puteam arunca jucariile pentru bebelusi, cat si masinute si jucarii beyblade..Stiu ca veti spune ca acestea sunt jucarii pentru baieti insa eu pe atunci eram foarte baietoasa si imi placea sa ma iau la intrecere cu toti baietii si sa ma dau mare cu cele mai noi modele de masini pe care mi le lua tata in timp ce colegele mele impleteau parul papusilor pe sub banci.Acum mainsa preferintele mi s-au schimbat dar privesc cu drag in trecut si colectia prafuita de jucarii ce sta in pod intr-o cutie amenajata special pentru ele deoarece nici astazi nu am putut sa renunt la ele.Detin prea multe amintiri frumoase si mi-ar placea ca intr-o zi sa le pot oferi copiilor mei sa ii invat sa isi faca amintiri frumoase cu parintii si bunicii lor, si sa isi imparta jucariile cu prietenii.

Un comentariu:

  1. listele mele pentru Mosul contineau toate reclamele Cartoon Network. Chiar azi mi-am adus aminte de reclamele la Polly Pocket, nu stiu daca mai tineti minte careva... Oricum nici eu nu am renuntat inca la jucariile de cand eram mica :P

    RăspundețiȘtergere