sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Cadouri

De ieri ninge fara oprire!Zau ca nu m-as fi asteptat sa mai vina iarna si pe la noi dar iata ca am avut parte de o surpriza..placuta dar si neplacuta in acelasi timp.Cred ca zapada fara Craciun nu mai are nici un farmec insa iarna fara aceasta cred ca este si mai urata asa ca de pe o parte ma bucur ca am prins macar putina zapada anul acesta.De sarbatori nu am avut ocazia sa va arat produsele pe care le-am promit cadou asa ca a venit momentul sa ma revansez.Cateva dintre ele sunt inca de dinainte de Craciun primite insa nu am avut sansa sa le pozez din cauza unor problema tehnice cu aparatul de fotografiat.


Laptisorul de matca de la Dacic Cool inca nu l-am testat pentru ca efectiv nu am avut timp.Sta in bucatarie cumintel si asteapta sa isi dezvaluie puterea curativa asupra sanatatii mele asa ca sper sa il folosesc in scurt timp!

De campania Cocolino cred ca toata lumea a auzit!Mi-am primit si eu pachetelul pentru testat cele doua variante de balsam si sunt preferatele mele.Voi reveni curand cu o parere pe blog asupra celor doua!



Acest costum de baie se afla la reducere in momentul in care am decis sa ma cadorisesc singura de Craciun si am profitat imediat de oferta.Desi am ales marimea S, imi este putin cam mare insa nu este ceva prea grav.Se poate rezolva cu doar putina indemanare si ata de cusut pentru partea bustierei.




Produsele de mai sus, sunt cadouri primite de la cei dragi de sarbatori.Doar o parte din ele desigur, insa ce vreau sa va arat cel mai mult este aceasta gentuta facuta de Florentina si pe care o ador!Nu m-am asteptat la acest gest frumos din partea ei si cand am vazut ce se afla in pachetel am inceput sa sar de bucurie prin posta!



Nu-i asa ca este frumoasa?!Este colorata, foarte bine lucrata si incapatoare.Eu o port pe post de plic la rochitele negre simple sau atunci cand port o tinuta care are nevoie de un strop de culoare, si credeti-ma ca la ziua de nastere a matusii mele gentuta a facut furori printre doamne!Iar alaturi de aceasta, Florentina mi-a mai pus si trei bratarele care sa-mi alimenteze si mai mult pasiunea pentru ele!Colectia mea de accesorii (bratari in special) a crescut considerabil in ultima perioada iar eu sunt incantata peste masura!

As vrea sa ii multumesc Florentinei prin aceasta postare pentru ca m-a facut sa ma simt precum un copil in zilele de Craciun.Am ales sa tin gentuta in primele zile sub bradut si ma uitam la ea cu mare admiratie!Se vede ca Flori a depus dragoste si pasiune in aceste gentute pe care le realizeaza si handmade-ul cred ca i se potriveste perfect.Daca vreti sa vedeti si voi ce alte modele a mai facut recent Flori, va invit sa intrati pe blogul ei pentru a fi la curent cu noutatile, pentru ca daca nu stiati deja, ea detine blogul Blog by Flora!

Va doresc un weekend frumos dragilor!Pupici!Va doresc sa aveti parte de oameni frumosi in viata si de prieteni care sa va aduca mereu zambetul pe buze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu