miercuri, 22 ianuarie 2014

Dreaming of summer

De astazi am intrat oficial in sesiunea de iarna!Zau ca nu imi dau seama cum a trecut atat de repede primul semestru de facultate!Nu imi vine sa cred ca peste putin timp voi tine in maini diploma si ca voi fi licentiata..
Dar pana atunci mai am peste multe de trecut, asa-i?Ieri a inceput sa ninga si la mine dupa atat de mult timp de pauza de zapada.Aproape ca nici nu imi  mai doresc sa fie iarna, pentru sa sarbatorile nu mai sunt aici, si farmecul zapezii parca nu ar mai fi acelasi fara colinde si Craciun.Eu ma visez deja ca fiind in plina vara, si mi-as dori sa pot imbraca rochitele mele inflorate inca de pe acum! Bluze dama Wardrobe B sunt usor mai ok pentru aceasta perioada pentru ca le pot strecura cu usurinta sub un paltonas mai gros sau cu diverse sacouri femei la preturi accesibile..Pe sub halatul de la facultate oricum nu imi va fi rece, iar eu chiar ador tesaturile moi si chiffonul, si nu ma pot desparti de ele.Defapt, daca stau sa ma gandesc, cred ca m-am obisnuit sa ma imbrac in acest fel si nu imi prea gasesc locul printre miile de pulovere groase si lungi, gulere mari si geci umflate...

Iar caciulile le detest!Am o forma a capului ce nu permite purtarea oricarui tip de caciula, asa ca imi este greu sa imi gasesc ceva care sa arate ok si sa nu imi scoata urat trasaturile in evidenta.Imi place sa imi port parul liber pe spate si sa atasez accesorii par pentru un strop de glam insa in acest sezon rar pot face asta!Parul mi se electrizeaza si se incurca rapid din cauza hainelor pe care le port, si nici nu sta locului asa cum mi-as dori, dand mari batai de cap.Nu suport sa il port prins insa mai fac si unele sacrificii cand este nevoie.
Abia astept sa vina vara sa ma pot dezlantui asa cum vreau si sa-mi scot din dulap toate hainutele subtiri.

6 comentarii:

  1. Missing summer badly :(
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa vina vara!!! Tocmai mi-am rezervat cazare:D

    http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-e tare dor de vara :( mai ales ca pentru mine vara trecuta a fost pliiina de probleme si nici nu am apucat sa o simt..anul asta trebuie sa imi iau revansa neaparat!

    http://chose-to-shine.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu cum e acum afara, cum se simte frigul, insa fata de alti ani a fost mai bine iarna asta. Va trece si ne vom bucura iarasi de vreme frumoasa, o astept si eu cu multa ardoare!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Great. ^_^
    rinx
    http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere