sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Deal of the day-Uleiul de Cocos

Ieri am trecut pe langa un plafar si am zarit in vitrina uleiul de cocos de la Solaris.Imi doream de ceva timp sa incerc acest ulei asa ca imediat l-am si cumparat si am intrat in teste de astazi.Momentan mi-am aplicat o masca pentru par si l-am folosit dupa dus pentru corp si sunt multumita de efectul de hidratare intens pe care il ofera.Miroase absolut delicios si nu este gras, desi ramane o usoara pelicula grasa pe piele dupa aplicare.


Nu stiu inca mai multe despre acest tip de ulei deoarece nu am avut prea mult timp sa ma documentez insa abia astept sa vad efectele sale pe termen lung.Pielea mea chiar cerea ceva mai puternic zilele acestea pentru hidratare, pentru ca lotiunile de corp nu mai fac fata gerului, iar de par nici nu mai spun!Se electrizeaza teribil si se incurca non-stop.Am inteles ca acest ulei este si comestibil, insa nu stiu daca il voi folosi intern.
Astept insa parerea voastra cu privire la acest tip de produs si sa imi spuneti cum ati folosit voi uleiul de cocos si ce alte intrebuintari i-ati mai gasit.

Pupici fetelor!

2 comentarii:

  1. De la Solaris nu am folosit,doar de la alte firme,insa este bestial!Sper sa-ti placa si tie:)
    Da,se poate folosi si la prajit,fiindca nu-si modifica componenta si nu pierde caracteristicile benefice,cum si le pierd celelalte uleiuri.Insa tot contine o gramada de calorii asa ca eu mai bine il folosesc ca unt de corp:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador uleiul de cocos :D Chiar recent am scris din nou despre el.
    Cel de la Solaris nu l-am încercat.

    RăspundețiȘtergere