miercuri, 22 ianuarie 2014

Detalii pentru nunta de vis

In ziua nuntii orice femeie isi doreste sa fie speciala.Toate detaliile trebuie sa fie perfecte si chiar daca nu optam pentru sfaturile de la un organizator de nunti totul poate merge ca pe roate, pentru ca nu trebuie decat sa fim atenti la cei din jur si sa oferim detaliile pe un ton cat mai sigur si autoritar daca situatia o cere.
Am fost la numeroase nunti si stiu care sunt secretele pentru o seara de vis.Desigur ca unele secrete le voi pastra doar pentru mine, dar sa stiti ca nu sunt foarte importante.Cred ca depinde de perceptia fiecaruia si de cum observam greselile altora.Eu am observat unele miresici foarte calculate care si-au pus la punct singurele nunta si a fost totul minunat, iar altele care s-au bazat pe ajutorul celor din jur si mai apoi au renuntat pentru ca nu a fost pe placut lor.Oricum tinerii au alte gusturi si nu se prea potrivesc cu traditiile de la noi din tara, dar daca stim cum sa le imbinam nunta o sa fie un succes garantat.

Rochia alba mi se pare elementul fara de care nici o mireasa nu ar mai fi la fel...am vazut domnisoare care au optat pentru rochii rosii sau albastre sau in modele cat mai avangardiste si zau ca nu m-am simtit ca participand la o nunta si la o petrecere oarecare.Poate sunt eu mai conservatoare insa prefer sa vad o femeie imbracata in ziua nuntii intr-o simpla rochie alba lejera, cu parul prins si cu un buchet de flori care sa ii puna in evidenta rochia si toate detaliile de pe aceasta.

Nici nu stiti cat de important este sa alegeti florile care se incadreaza in tema nuntii!Cred ca si decorul salii este foarte important iar pentru buchete de nasa si buchete de mireasa preturi nu este obligatoriu sa petreceti zile intregi cautandu-le pe cele perfecte.Tot ce trebuie sa faceti este sa fiti receptivi la dorintele voastre, si sa aveti un picut de simt estetic.Florile din buchet din fericire se mai pot pastra si cateva zile dupa nunta.Ele nu se ofilesc imediat decat daca sunt extrem de fragile.Anul trecut am avut norocul de a prinde un buchet de mireasa si aceasta mi l-a lasat mie, iar acasa pentru a le spori viata le-am pus intr-o vaza cu apa si putintel zahar in dreptul unui geam si au tinut mai bine de o saptamana!Cel mai mult insa au rezistat acum 2 ani niste flori Valentine's Day de la iubitul meu!Este clar ca ma iubeste din moment ce au fost atat de logevive, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu