miercuri, 22 ianuarie 2014

Mesterii casei

Fetelor, va mai aduceti aminte cum a fost prima oara cand v-ati mutat la casa voastra?Off, eu am atat de multe amintiri!Atat placute cat si neplacute insa majoritatea sunt presarate de bucurii deoarece am visat inca din copilarie la casa mea perfecta, iar cand iubitul meu mi-a spus ca vrea sa ne mutam impreuna am fost cea mai fericita!Sa nu credeti ca ne-a fost usor din prima sa ne mutam!Cele mai mari batai de cap ne-au dat gasirea locuintei deoarece preturile pe care le intalneam in acel moment erau cu mult prea mari pentru banutii pe care ii aveam noi doi disponibili, insa cu putin ajutor de la parinti ne-am descurcat.Dar nu ne-am oprit aici pentru ca apartamentul pe care il gasisem si ne placea ca si locatie avea multe probleme.A trebuit sa investim destul de mult in aspectul camerelor si in imbunatatirea instalatiilor insa nu regretam pentru ca astazi nu avem nici o problema tehnica si nici o grija.Desigur ca nu ne-a fost chiar usor, mai ales pentru ca o cheltuiala in plus pe atunci era ceva neprevazuta in bugetul nostru de cuplu.Salvarea a venit de la un site online de pe care ne-am achizitionat toate materiale.O bormasina cu percutie pe care ulterior am dat-o tatalui meu care mai mestereste pe la cateva case de-ale vecinilor, si un generator curent pentru zile in care nu avem acces la curentul electric.Apropo de asta, probabil veti spune ca sunt cu capul de am luat asa ceva, insa anul trecut am ramas 4 zile in mijlocul iernii fara curent electric in tot orasul.Nici nu va spun prin ce chinuri a trebuit sa trec din cauza frigului si de atunci am zis ca mi-e de ajuns iar ca investitie sa stiti ca este ok.Acum il mai duc la parinti pentru ca la casa este cu mult mai de ajutor si facil de utilizat decat la bloc.
Tatal meu nici nu stia pe atunci ca poti cumpara de pe internet asemenea lucruri si a fost incantat de achizitie.A spus ca din punct de vedere financiar a salvat o mare parte din economii ba chiar a putut sa mai investeasca si il alte lucruri cum ar fi seminte de floarea soarelui pentru o gradinita completa in curtea noastra.Si dupa toate retusurile pot spune ca in sfarsit ma simt ca acasa in noul meu apartament.Desi nu este exact asa cum ne doream, sunt fericita ca mi-am putut indeplini visul de a avea casuta mea unde sa nu fiu deranjata si ca mi-am putut oferi tot confortul de care am nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu