joi, 30 ianuarie 2014

It's all about school

Nu imi vine sa cred ca in sfarsit a venit weekendul!Bine, este inca joi dar avand in vedere ca am terminat pe saptamana aceasta cu examenele pot spune ca este ca si un sfarsit de saptamana prelungit iar eu am de gand sa profit de el!Am obosit cumplit in aceste zile si ca niciodata, m-am simtit coplesita de cantitatea de materie pe care am avut-o de invatat..Nu stiu cum de s-a intamplat, insa examenele s-au nimerit toate intr-o singura saptamana.Nici nu am avut timp sa mananc in unele zile si oboseala si stresul si-au spus cuvantul astfel ca ieri era m-am simtit extrem de rau si abia spre astazi dimineata mi-am revenit.Am de gand ca la sfarsitul acestui chin, sa imi cumpar un distrugator documente si sa arunc toate cartile si foile care mi-au dat batai de cap!

Nici nu vreau sa le mai vad vreodata si adevarul este ca multe dintre ele nici nu imi vor mai folosi vreodata.Sunt materii pe care le fac efectiv de umplutura iar asta ma mahneste cumplic.Imi mananca foarte mult timp o lectura haotica si care nu imi este de ajutor in cariera mea...Dar cred ca mai la toate facultatile se intampla asta.

Am de gand sa ma apuc de o curatenie generala in camera mea.Am strans foarte multe carti si caiete care nu isi mai gasesc locul prin dulapuri dar si ustensile care trebuie trimite acasa curand.Am o ghilotina hartie care este foarte folositoare pentru orice student, insa imi ocupa mult loc pe birou si cred ca acasa va fi de mai mare ajutor mai ales ca fratele meu mai mic s-a apucat de scris povesti si poezii si are nevoie de o mai buna organizare
.Vreau sa ii fac loc insa unui laminator a4 care imi trebuie de ceva timp pentru pastrarea unor documente pe termen indelungat si pentru a si realiza cateva proiecte handmade pe care le am in minte de ceva timp.
Abia astept sa vina vacanta sa pot sta relaxata pentru o perioada.Vreau sa imi schimb usor si modul de invatare si sa ma apuc din timp de lecturarea manualelor la materiile din urmatorul semestru pentru ca in viitoarea sesiune sa imi fie mai usor, desi nici acum nu pot sa ma plang prea mult pentru ca am luat note mari la toate obiectele pe care le-am avut, dar uneori ma gandesc cu tristete ca ajung sa ma imbolnavesc de la starea asta pe care o am de cateva zile.Sper sa imi revin curand si sa va pot scrie mai des review-uri pe blog, insa dupa cum se anunta semestrul al doilea, nu am prea mari sperante, dar totul se poate indrepta cu putina vointa, asa-i dragilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu