luni, 13 ianuarie 2014

Kurtmann pentru barbati

Sfarsitul de an mi-a adus foarte multe surprize, insa nu doar mie ci si celor dragi!Nu stiu daca v-am mai spus, insa imi place foarte mult sa ofer cadouri asa ca de fiecare data cand am ocazia, am grija sa fiu atenta cu ceea ce ofer sa sarbatori dar nu numai.Recent, am avut un voucher de la Kurtmann si dupa lungi cautari pe site pentru rochia perfecta, am ajuns la concluzia ca defapt, nu imi trebuie neaparat una noua!Adica de ce sa investesc in ceva ce voi purta probabil doar o data, sau sa imi iau ceva doar de dragul de a irosi niste bani cand pot folosi voucherul pentru a face cuiva o bucurie?

Am cam facut pe Mosul ce-i drept, dar tare fain a mai fost!Stiam de ceva vreme ca fratele meu isi doreste un sacou nou pentru ca si-a schimbat stilul vestimentar complet!Nici nu mai seamana cu baiatul neglijent din liceu care era in urma cu doar cateva luni, ci s-a transformat intr-un barbat adevarat si ma bucur enorm ca a inceput sa tina cont de sfaturile mele cand vine vorba de alegeri vestimentare si nu numai.

Si pentru ca la acea vreme pe site erau diferite sacouri, am zis ca e momentul oportun pentru a-i face cadoul de ziua lui, si marea cautare a inceput!M-am aventurat serios in aceasta cautare sincera sa fiu pentru ca nu am mai facut un cadou atat de important, iar aici ma refer la faptul ca in general sacourile pentru barbati sunt mai pretentioase.Daca nu le nimerim stilul sau materialul pe plac, de marime nici nu mai zic!, riscam sa le aruncam in sifonier sa adune praf peste ani!




Sacoul pe care i l-am ales i se potriveste perfect!Am fost putin speriata la inceput pentru ca aveam impresia ca ii v-a fi prea mic, insa s-a nimerit la fix marimea!Chiar zilele trecute a fost ziua lui si l-am impachetat cu mare grija si cu frica sa nu care cumva sa il sifonez si a fost cel mai frumos cadou pe care l-am aranjat pana la acel moment...A fost foarte incantat de model, iar materialul este foarte frumos, usor satinat insa nu luceste la soare, ci are o anumita tenta de gri metalizat.Nu am reusit sa facem poze foarte reusite deoarece nu suntem cei mai priceputi fotografi si ne venea si sa radem foarte mult in acel moment pentru ca era prima oara cand el o facea pe modelul, asa ca ne-am rezumat la cate poze basic pentru a va arata modelul si cum se aseaza el pe corp.Este cambrat, cu buzunare false si doi nasturi, iar cu o camasa vine absolut superb!El il poarta in special seara la diferite intalniri in oras cu prietenii, si spune ca a primit numai laude la adresa lui.Ma bucur enorm ca am reusit sa ii fac un cadou care ii place cu adevarat, si ma bucur ca am avut ocazia sa cumpar de pe Kurtmann acest sacou de la Piaza Italia deoarece stiu de acum inainte ca imbracamintea barbateasca este de calitate si preturile sunt foarte ok!

Gasiti modele asemanatoare aici.
Voi ce spuneti dragilor?Va place acest sacou?
Dar Kurtmann?Cand ati facut ultima oara cumparaturi de la ei si ce articole vestimentare v-ati ales?

2 comentarii:

  1. Buzunarele nu sunt false, sunt adevarate, doar ca au o cusatura de fixare pe mijloc. Cusatura nu ajunge pana la marginile buzunarului, este o masura preventiva pentru transport, sa nu se deformeze. Daca o desfaci poti sa bagi mainile in buzunar. :)
    Buzunarul de sus nu-mi dau seama cum e, s-ar putea sa fie fals. Daca te uiti in interior si e cusut pana in margini atunci e fals.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii vine foarte bine sacoul fratelui tau, sunt sigura ca a apreciat gestul tau! :) Sa il poarte sanatos!
    Am comandat o jacheta Pull&Bear pentru sotul meu (am fost foarte multumiti); pentru mine, ultima data, o pereche de jeansi rosii si un pulover cu model asimetric - ambele imi sunt foarte dragi!

    Te pup, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere