joi, 30 ianuarie 2014

O pauza meritata!

Astazi am avut parte de cea mai frumoasa zi din ultima perioada!Am iesit triumfatoare de la un examen la care nu imi faceam prea mari sperante, apoi am fost sunata de curier care mi-a adus ceva bunatati, apoi am primit pachetel cu papica de la mama mea de acasa, si alte cateva vesti bune care mi-au adus zambetul pe buze!Cred ca meritam o astfel de zi mai ales dupa stresul prin care am tot trecut in aceasta luna.Nici nu mai tin minte cand am iesit prima ultima oara din casa la un ceai cu prietenii sau la o plimbare cu prietenul meu.Timpul mi-a fost extrem de limitat, si singurele iesiri in oras au fost catre facultate si inapoi pentru a putea fi la zi cu toate activitatile si task-urile pe care le aveam de realizat.Dar astazi am zis stop!Ma relaxez si poate de maine voi incepe sa citesc putin pentru urmatorul examen, insa am de gand sa o iau incet si sa nu imi mai bat capul prea mult.Am ajuns sa fiu foarte obosita si sa ma distantez de cei dragi.Mama ma suna aproape continuu sa ma intrebe ce mai fac si singurul meu raspuns este ca invat iar asta inseamna ca pierd multe nopti la rand citind si subliniind continuu prin carti!Nu este ceva rau, insa este bine sa mai iau si o pauza uneori pentru a-mi reveni.Ea imi zice ca nu m-a mai auzit niciodata atat de agitata la telefon si este ingrijorata sa nu cedez sau sa imi stric sanatatea.In copilarie aveam mari probleme cu somnicul.Nu puteam sa dorm nici ziua si nici noaptea si eram data total peste cap iar parintii mei nici nu stiau ce sa mai faca pentru a ma face sa dorm si eu normal ca toti oamenii.Mi-am mai revenit cand am inceput scoala pentru ca aveam o oarecare rutina si un program foarte bine stabilit si cred ca asta m-a ajutat foarte mult.Mama a avut mereu grija sa particip la cursuri care aveau sa imi stimuleze imaginatia si sa iau parte si la meditatii cu diferiti profesori pentru aprofundarea materiile desi nu cred ca era cazul, dar pe atunci cam asa era la moda printre parinti.Oricum, nu mi-a prins rau pentru ca de fiecare data cand aveam test de dat la scoala, luam note bune dar invatasem si cum sa fiu mai atenta la detalii si la intrebarile capcana.Dar asta nu mi-a dat mai mult curaj pentru ca de fiecare data cand ieseam in fata clasei, ma pierdeam.Nu suport nici acum sa fiu in fata a mii de oameni si sa vorbesc, pentru ca ma simt usor intimidata cand vad zeci de ochi privindu-ma si avand asteptari de la mine.La liceu mi-a fost cel mai greu mai ales pentru ca era mare concurenta intre elevi si mai tot timpul ciuleau urechile sa asculte ce spun ceilalti pentru ca mai apoi sa faca haz de necaz daca o dadeai in bara sau nu stiai raspunsurile profesoarei.Ei erau foarte rautaciosi si foarte hiperactivi, iar eu mai micuta si mereu in banca mea.Aveam sa cred ca sunt mai prostuta de fel insa atunci cand am crescut mi-am dat seama ca nu am de ce sa ma tem, pentru ca multi dintre colegii mei au ajuns astazi pe drumuri urate.Cred ca era si de ghicic la unii mai ales ca de multe ori au cauzat stricaciuni.De exemplu intr-un an, unul din baietii cei mai nastrusnici a spart tabla din clasa iar mama lui a fost foarte necajita pentru ca pentru table scolare pret sunt cam piperate.Dar a trebuit sa plateasca si cam asta a fost.Ma bucur enorm ca am ramas asa cum sunt!Micuta si la locul meu, mereu silitoare si mandra de mine.Vreau sa termina facultatea cu note mari asa cu m-am obisnuit sa iau si sa nu ma schimb niciodata.Desigur ca doresc sa aduc mici schimbari in viata mea dar mai ales in modul de organizare al timpului, insa sunt multumita pana acum de rezultatele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu