sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Palavrageala de weekend

Ninge, ninge si iar ninge!Oare are de gand sa se mai opreasca din cernut zapada cerul sau va trebui sa ne scoatem la inaintare sky-urile pentru a merge prin oras?Glumesc desigur cand spun asta insa zau ca nu imi arde de inca un strat de haine si de ghete grele pentru a-mi face carare pe trotuar.La mine in oras situatia e cam urata de cand a dat prima zapada, iar astazi s-a agravat.Inca nu sunt in vacanta insa am prins o fereastra printre cursuri si examene si am spus ca e momentul sa imi vizitez parintii insa cred ca am ales gresit!Luni la prima ora trebuie sa fiu inapoi la scoala pentru un test iar trenul meu s-a anulat.

Bun, deci pentru weekend aici raman prinsa!In casa, cu ai mei mosneguti la caldurica, dar eu aveam chef de plimbare!Aproape ca am si uitat cum este sa iesi din casa si sa te plimbi si stabilisem cu fostii colegi de liceu sa ne vedem la un suc intr-o dupa amiaza.
Am programul extrem de incarcat de cateva saptamani bune si mi-e dor de petrecerile din camin si de iesirile la karaoke din serile de vineri cu toti colegii de grupa.Ador iesirile in diferite sali de ballroom Bucuresti si sa uit de grijile zilnice.Nu sunt eu chiar cea mai activa persoana din lume si nici cea mai petrecareata,dar am langa mine oameni care reusesc sa ma induca in starea de petrecere cat as clipi.Mult timp am evitat sa merg prin cluburi pentru ca nu ma simteam in elementul meu.Muzica data tare ma enerveaza si agitatia ma incomodeaza de cele mai multe ori, insa sunt situatii in care este bine sa mai schimbi mediul si eu cred ca am facut-o la timp.
Nu vreau sa intelegeti gresit, dar sunt momente in viata si persoane care iti schimba parerea asupra unor lucruri si perceptia iar daca stii cum sa profiti ce aceste schimbari, te poti transforma si reinventa in ceva bun.Eu am ales sa fiu mai deschisa si sa ies mai des in oras.Fie ca este doar la o inghetata sau intr-un club select, nu mai refuz invitatiile colegilor si merg la petrecere cu mare drag.Cred ca viata de student nu ar fi la fel de placuta daca nu ar si fi aceste seri pierdute prin cluburi si terase.
Anul acesta imi doresc sa organizez printre altele si o petrecere.In curand se fac 6 ani de la terminarea liceului si cum legaturile dintre colegi nu s-au destramat, am zis ca poate este momentul sa ne revedem si mai devreme si sa ne mai povestim peripetiile prin care am trecut de cand ne-am luat viata in propriile maini.La banchetul de sfarsit de liceu, clasa noastra a fost cea care s-a ocupat de organizarea evenimentului si toti profesorii si invitatii au ramas impresionati de rezultat.Munca in echipa a dat roade iar noi desi am muncit mai mult toata seara, ne-am simtit bine ca am putut sa ii aducem pe toti cei dragi langa noi pentru o singura seara.Locatia a fost de vis si cred ca o vom folosi si anul acesta pentru intalnirea de 6 ani pe care o planificam...Of, abia astept sa treaca timpul si sa fie vara!Vreau sa imi revad colegii, sa petrecem cum numai noi stim si sa ne lasam in urma grijile...dar acum, ma multumesc doar cu o ceasca mare de ceai si un film.Astept sa primesc vesti mai bune maine cu privire la starea vremii si la situatia drumurilor din tara ca sa pot reveni la ritmul meu obisnuit de la facultate.

6 comentarii:

  1. Am iesit si eu cu colegii din liceu, deja se implinise 10 ani si as mai fi iesit si saptamana trecuta daca ma simteam bine. Sa ai grija cu raceala, bafta la examene!
    Te pup si daca ai timp si chef inscrie-te la concursuri de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un articol plin de informatii utile!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu stiam ca la 10 ani se facem dar...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ninge...Ninge, dar in ultimii ani nu prea. Ce se intampla oare cu vremea?

    RăspundețiȘtergere