marți, 14 ianuarie 2014

Random post: despre jocuri

Astazi am avut mult timp liber..Am profitat la maximum de orele petrecute acasa, si am reusit in sfarsit sa imi creez o manichiura simpatica, apoi sa imi realizez o masca pentru par si sa imi pun la punct si unele proiecte.Astfel de momente acum inainte de sesiune sunt de pretuit, si sincer ma si mir ca am putut fi atat de calma si ca am putut realiza atat de multe desi am avut totusi la dispozitie doar 24 de ore!
Daca stau sa ma gandesc, am prins chiar un moment prielnic pentru a lua o pauza.Am fost chiaar si foarte productiva si am putut realiza diferite articole pentru voi dar si un plan pentru viitoarele postari pe blog, si cate si mai cate!Dar ma important decat toate, am ajut timp sa ma relaxez!
Acum vreo doua ore mi-am pus laptop-ul in brate si dupa o lunga absenta in mediul online, am dat drumul la jocurile mele preferate!Nici nu stiti cat de mult ma relaxez cand pot sa intru in jocuri interactive sau de strategie.Nu stiu cum sunteti voi, insa eu inca mai sunt genul ala tocilar care sta si asteapta cele mai noi aparitii la jocurile video si astept cu mare entuziasm sa le pot pune in functiune sa descopar actiunea si sa ma identific cu personajele.Cred ca lumea aceasta a jocurilor are si ea pana la urma partea ei buna daca stim cum sa o luam.De exemplu, eu prefer sa intru pe jocuri-gratis.ro atunci cand prind cateva ore libere pentru a ma bine dispune.Chiar si la facultate ador sa butonez telefonul si sa ma joc impreuna cu prietenii mei virtuali, si sa ii pot depasi in diferite competitii, pentru ca da, sunt o persoana careia ii place sa castige si sa ajunga la cel mai inaintat level pus la dispozitie de creatorii jocurilor.
Partea proasta este ca in ultima perioada am jucat atat de multe jocuri strategice incat ajung noaptea sa visez mutari si combinatii cat mai reusite pentru succesul garantat, dar asta este partea a doua!Totusi ma bucur de fiecare moment liber pe care il prind si ma relaxez si distrez in acelasi timp jucand ceea ce imi place.
Voi cum va petreceti dragilor timpul liber?Sunteti sau nu gamer inraiti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu