miercuri, 22 ianuarie 2014

Random post: vise, sanatate si fericire

Cand am aflat ca am intrat la facultatea de medicina in urma cu 3 ani am fost cea mai fericita din lume!M-am chinuit foarte mult sa ajung sa studiez aceasta stiinta si am luptat din greu sa imi indeplinesc visul.Numai eu stiu cate sacrificii se pot face uneori pentru ca viitorul sa fie unul stralucitor si cat de multa munca implica in general aceasta decizie de a fi un om important in viata.Sprijinul parintilor a contat foarte mult si nu cred ca as fi putut ajunge aici unde sunt daca ei nu ar fi fost langa mine la nevoie.am avut unele momente in care sincer imi doream sa renunt la aceasta facultate si nu doar din cauza volumului masiv de invatat si orarului haotic ci din cauza oamenilor alaturi de care aveam sa studiez.Eu sunt o persoana foarte familista, prietenoasa si sensibila.Am fost invatata sa ajut mereu si sa nu uit de unde am plecat, dar o data ce am ajuns acolo toate ideile si convingerile mi-au fost date peste cap, astfel ca m-am schimbat si am devenit cu mult mai puternica.Cred ca uneori lumea poate avea o mare influenta asupra deciziilor pe care le vei lua.Am invatat insa sa fiu miloasa si sa am grija de pacientii mei asa cum as avea grija de mine insami.Am de gand sa imi deschid o clinica privata unde sa pot oferi ajutorul necesar celor aflati la nevoie.Vreau sa invat femeile cat de importanta este analiza medicala si cat de necesar este un consult ginecologic pentru a avea un trai cat mai sanatos si o viata fara incidente neplacute.Cred ca este foarte important sa ii invatam pe cei din jur sa fie mai atenti cu ei si cu cei apropiati si sa aiba grija de sanatatea lor.Dar nici noi ca medici nu trebuie sa uitam de noi si sa ne scufundam in munca.Stiu ca rasplata cea mai mare este sa iti vezi pacientul pus pe picioare si plecand de pe usa cabinetului intr-o stare perfecta, insa acest lucru nu trebuie sa insemne ca trebuie sa uitam de viata noastra personala.Angajatii pe care ii avem in clinica noastra trebuie sa fie capabili sa isi inteleaga rolurile si sa-ti asume responsabilitatea atunci cand este nevoie.Un medic are nevoie permanenta de consiliere si de personal capabil sa se descurce in orice situatie de urgenta, iar pentru eficienta maxima un drum la un cabinet de medicina muncii in Bucuresti ar putea fi de ajutor pentru o consiliere pe masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu