joi, 30 ianuarie 2014

Review: balsam de par Tuscan Soul & Dualsense

Stiti deja din numeroasele mele postari ca balsamul de par este produsul fara de care nu as putea trai!Pana acum in topul preferintelor se mentine masca de la Kallos cu proteina de lapte pe care o folosesc pe post de balsam pentru ca nimic nu mi-a hidratat parul precum ea o face, si cred ca aceasta prietenie dintre ea si parul meu va fi indelungata.

Recent am avut ocazia sa incerc un balsam de par de la Salvatore Feragamo si cateva mostre de la Dualsenses.Desigur ca cele din urma nu mi-au ajus decat pentru o singura utilizare pentru ca parul meu este foarte lung si necesita o cantitate mai generoasa de produs pentru a-l face sa arate suplu si sa se descurce usor.Pot spune ca balsamul de la Dualsenses este ok.Nu m-a dat pe spate, dar nici nu mi-a displacut.Este ok, are un parfum dulceag si placut, iar parul dupa clatire nu se simte greoi sau imbacsit.Cred ca asta apreciez cel mai mult la el, insa nu stiu daca il voi achizitiona pe viitor in varianta full size.Este un produs destinat persoanelor cu parul blond, avand efect de luminozitate si intensificare a reflexiilor aurii, dar pe parul meu saten deschis, nu am observat mari schimbari.Nu detin foarte multe cunostinte despre aceasta marca de produse destinate ingrijirii parului si nici timp nu am avut pentru documentare, asa ca imediat ce voi obtine noi detalii voi reveni cu un update si cu o completare si asupra altor mostre de la Dualsenses tot cu balsam de par pentru ca am cateva stranse in dulapior care asteapta sa isi incerce farmecele asupra parului meu.


Balsamul de la Salvatore Ferragamo-Tuscan Soul mi-a placut mai mult pentru parfumul sau care m-a uimit prin intensitate.Are o aroma orientala dulce, care se mentine pe par timp indelungat.Nu exceleaza la capitolul hidratare, si nici nu schimba aspectul general al firului de par.Este un balsam light, care mi-a ajuns pentru exact doua utilizari, recipientul avand 50 de ml dupa parerea mea.Dupa utilizare parul se simte mai fin, mai lejer si placut parfumat.Ce mi-a displacut a fost recipientul pentru ca produsul se gaseste intr-o compozitie destul de densa, iar curgerea sa este ingreunata de forma sticlei si de duritatea plasticului din care este confectionata.


Dragilor, voi ce noi produse ati mai incercat in aceasta perioada?Ati auzit de aceste doua marci de balsam pentru par?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu