marți, 14 ianuarie 2014

Review: Crema de maini cu ceara de albina si vitamine E Cien

Cremele de maini nu imi lipsesc niciodata din geanta oriunde m-as duce.Sunt dependenta de ele si cred ca in acest moment am 3 recipiente diferite in rucsacul de scoala pentru orice eventualitate.
Cremele de la Cien sunt preferatele mele din doua motive: sunt ieftine si au un parfum minunat.
Desigur ca si la capitolul hidratare stau foarte bine.Le folosesc zilnic, si pot afirma ca inca de cand le-am descoperit, mi-au devenit preferate si nu cred ca le voi inlocui recent cu vreo alta marca de pe piata.


Crema cu ceara de albina si vitamine E este potrivita pentru orice tip de piele.Este emolienta, si intra rapid in piele.Nu imi aluneca pixul printre degete atunci cand scriu asa ca nu pot decat sa o laud.
Imi place ca miroase foarte frumos, putin floral si foarte intens.Pentru pretul de doar 5 lei, cred ca este o crema extraordinar de buna!Defapt, toata gama de produse cosmetice destinate ingrijrii pielii de la Cien mi se pare foarte buna si mi se potriveste de minune.De Craciun am avut de facut multe cadouri celor dragi, iar aceasta crema nu a lipsit desigur din produsele pe care le-am oferit, mai ales doamnelor si colegelor mele care mereu au nevoie de maini frumoase si catifelate.

Voi ce creme de maini folositi dragilor?Care sunt marcile care va plac cel mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu