joi, 30 ianuarie 2014

Review-Crema hidratanta de maini Dove

Dove pentru o buna perioada de timp nu s-a numarat printre marcile mele preferate.Cred ca experienta cu sampoanele si gelurile de dus mi-a displacut total din moment ce le-am tot ocolit produsele.De Craciun am primit de la mama mea o crema de maini Dove puternic hidratanta si s-a comportat ok. Mainile mele sunt frecvent uscate si nu risc sa plec vreodata de acasa fara sa am o crema sau o lotiune usoara la mine in geanta pentru a diminua "daunele" cand este necesar.Aceasta crema de la Dove este ok pentru mine si perfecta pentru geanta, datorita ambalajului micut si slim-fit.


Parfumul sau este suav, caracteristic produselor Dove in general.Patrunde adanc in epiderma si lasa pielea moala si fina, fara a ramane o pelicula unsuroasa la suprafata.Este potrivita pentru zilele de iarna. Este calmanta si hidrateaza pielea agresata de gerul rece.Preferata mea ramane insa crema de la Cien care este mai ieftina si mai intens parfumata.Nu imi lipseste niciodata din rutina de ingrijire iar mainile mele se simt extraordinar!

Ce spuneti dragilor de produsele Dove?Care sunt preferatele voastre?

Un comentariu:

  1. am si eu crema asta si imi place f mult, mie imi place mirosul dove in general, dupa sampoane si produse de par nu ma prea dau in vant, mi se pare ca sunt degeaba, dar ca si produse de corp, geluri de dus, sapunuri, creme sunt chiar o marca de drugstore buna

    RăspundețiȘtergere