joi, 30 ianuarie 2014

Review: Parfum Serpentine by Roberto Cavalli

Anul trecut am plasat multe comenzi pe Aoro.Undeva prin vara am primit cateva esantioane si cateva mostre de parfum care mi-au starnit curiozitatea si au fost primele care au intrat in teste inca de cat am desfacut pachetul.Mostra care m-a incantat cel mai tare a fost cea de la parfumul Serpentine.Pe atunci nu acordam foarte mare importanta parfumurilor scumpe sau cele ale diferitelor case de moda etc., ci imi cumparat totul dupa pret, pana cand primul puf al lui Serpentine m-a vrajit!Am fost mirata sa vad ca recipientul esantionului are atomizor si ca il pot folosi cu precizie.L-am purtat cateva seri in oras la diferite iesiri cu prietenii mei si cu totii au simtit parfumul si intensitatea sa, astfel ca mi l-am cumparat ca tot ma invarteam in jurul lui de ceva timp si nu eram cu adevarat decisa daca sa il adaug sau nu in cos.L-am gasit si la reducere, asa ca am facut o afacere foarte buna!Pentru 100 de ml am platit la Aoro 89 de lei iar pentru mine este ideal avand in vedere ca nu aveam o suma prea mare disponibila pentru achizitionarea unui parfum.
                                                                              
Descrierea parfumului de pe site-ul Aoro:

Roberto Cavalli Serpentine este un parfum minunat pentru femeile care doresc sa fie inconjoare de lux.Intr-un flacon elegant se regasesc tonuri dulci specifice apei de crin, mango si citrice combinate cu mirodeniile delicate ale unei paduri, devenind astfel o bijuterie reala in mainile dumneavoastra.Delectati-va in ispita de a fi irezistibila, senzuala si capabila de orice.

Parfumurile Roberto Cavalli sunt cunoscute pentru designul lor original si parfumuri de lux cu adevarat exceptionale.In masura sa descopere si sa evidentieze personalitatea unica a fiecarei femei.


Si totusi, ce cred eu despre acest parfum?Ei bine, este absolut divin!Pentru mine este perfect din toate punctele de vedere!Este cel mai intens parfum pe care l-am avut vreodata si cel mai persistent, iar aroma sa puternica, ma invaluie si ma innebuneste!Pur si simplu il ador, desi aromele orientale nu sunt printre preferatele mele, insa a reusit sa ma surprinda foarte placut acest sortiment de la Roberto Cavalli.
Prima data am fost incantata de forma recipientului.Este simpla, insa de efect.Gravura de pe spatele sticlei masive in forma de sarpe ii ofera unicitate si starneste interesul tuturor.Un design interesant care te provoaca si te indeamna sa te apropii de el, devenind astfel ca o ispita.


Notele sale de varf, precum nufarul, mango si mandarina sunt placute, dulci lasand loc insa piperului si florii de tiare sa iasa la suprafata invaluind pielea intr-un parfum suav si puternic.Cred ca Serpentine este un parfum pentru o femeie cu atitudine.Pot afirma ca si-a castigat un loc special in inima mea, si il port in momentele speciale.Nu este un parfum care sa poate fi purtat cu usurinta in timpul zilei fiind prea intens si prea luxuriant, iar in zilele de vara cred ca v-a provoca ameteli celor care sunt mai sensibili, insa pentru mine este mai mult decat ok..


All in all, imi place.Este un parfum captivant, luxos care te provoaca.Isi merita orice banut investit in el, si cu siguranta va fi remarcat atunci cand il veti purta.Eu sunt extrem de incantata de el, si ii voi pune in valoare fiecare picatura!

Dar voi fetelor, ce parere aveti de parfumurile Roberto Cavalli?Le-ati incercat?
Care sunt parfumurile care va plac cel mai mult si de care nu va puteti desparti?

2 comentarii:

  1. Like it!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere