miercuri, 22 ianuarie 2014

Sa inceapa petrecerea!

Ieri am primit un telefon care m-a binedispus total iar mai apoi am primit o frumoasa invitatie de la verisoara mea care s-a casatorit recent pentru a vedea noua ei casuta.Are de gand sa dea o mega petrecere pentru a face "botezul" noului ei camin si cred ca se va lasa cu multa distractie si dans!Am stat ore intregi si am palavragit si am dezbatut subiecte numai de noi stiute, si apoi dupa toata trancaneala mi-am dat seama ca trebuie sa ii fac un cadou de casa noua iar eu sunt in pana de idei...Mama imi zice sa duc un set de pahare pentru sampanie insa eu le consider cele mai urate cadouri si impersonale.Mi-as dori sa le pot oferi ceva ce le va folosi si stiu ca nu v-a sta degeaba uitat intr-un raft in bucatarie, ca pana la urma pahare o sa-si tot ia dupa plac.
Si cum rascoleam eu internetul, am ajuns la niste cuptoare cu microunde cu preturi destul de ok pentru bugetul meu.Oricum nu am de gand sa ma zgarcesc pentru ca eu si cu ea niciodata nu ne-am interesat de pret cand ne-am facut cadouri pentru ca suntem cele mai bune prietene si ne-am ajutat mereu reciproc la nevoie, iar acest lucru este de nepretuit mai ales astazi cand oamenii sunt reci si indiferenti la nevoile celorlalti.Dar dupa m-am gandit, daca are cuptor si nu ii mai trebuie inca unul?Oare mai bine sa iau o placa de sunet pentru sotul ei?Este foarte pasionat de calculatoare si gadget-uri si pare o alegere inspirata.Asculta muzica non stop aproape la maximum si cam deranjeaza vecinii, si daca ma mai duc si eu cu asta s-ar putea sa ma dea afara cei de langa ei.Poate un cd player auto pentru zilele in care vrem sa ascultam melodiile vechi si inregistrarile pe care le faceam cand eram mai mici si ne credeam superstaruri?Asta mi-ar placea si mie defapt sa primesc, si nu de alta dar pana si cel de la masina cere a fi inlocuit si sunt chiar ok.Nu stiu de ce nu m-am gandit la asta pana acum!Oricum, voi astepta sa vina si prietenul meu de la facultate sa vad ce parere are.El se pricepe cu mult mai bine la aceste lucruri decat mine, si cu siguranta ii vom oferi pe langa acest cadou, si ceva simbolic pentru a pastra in amintire toate momentele frumoase petrecute impreuna cu totii.Ne pregatim de petrecere insa pana atunci ma apuc de niste colaje si un playlist pentru cei doi insuratei pentru a le readuce aminte de povestea lor de dragoste..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu