miercuri, 15 ianuarie 2014

Tinute fabuloase pentru seara de Valentine's Day

Astazi trec printr-o mare dilema...Toata saptamana m-am gandit serios la ce voi purta luna viitoare de ziua indragostitilor!Stiu, nu este tocmai o intrebare care sa ne marcheze viata sau poate intalnirile din acea seara, insa pentru mine este important sa aflu inca de pe acum ce voi putea alege pentru a arata frumos si pentru a face o impresie placuta prietenului meu.
Noi de obicei nu sarbatorim aceasta sarbatoare.Suntem de parere ca nu este nevoie sa avem in calendar o zi speciala pentru a sarbatori dragostea dintr-un cuplu.Defapt, atunci cand esti indragostit cam toate zilele petrecute impreuna cu persoana iubita sunt considerate a fi sarbatori, asa ca pentru noi este doar o simpla zi, insa una putin mai speciala pentru ca este exact si ziua de nastere a prietenului meu !
Nu sarbatorim precum cei de peste hotare, cu inimioare de plus si dulciuri, ci iesim cu prietenii intr-un restaurant la o masa si sarbatorim doar o zi de nastere.De altfel, el nu suporta aceste traditii de peste ocean si nici nu ne regasim ca si cuplu in ele.Dar pentru ca tot este o zi speciala, pot sa ma folosesc de farmecele mele personale si am si eu voie la o mica escapada prin magazine sa imi iau ceva frumos.

Februarie este racoros.As purta cu mare drag niste rochite daca as sti ca nu as ingheta imediat ce as iesi din casa, asa ca incerc pe cat posibil sa diversific vestimentatie si sa aleg hainute in care sa ma simt deopotriva frumoasa, eleganta si comod, iar pentru serile geroase, trenciuri dama sunt alegerea perfecta.
Imi place foarte mult culoarea rosie!Cred ca putetiobserva cum toate modelele pe care le-am ales sunt in cea mai intensa nuanta de rosu, pentru ca imi inspira putere si eleganta.Cred ca restul detaliilor conteaza prea putin atunci cand detinem un palton rosu sau intr-o culoare intensa, pentru ca astfel ele ar incarca foarte mult tinuta si ar arata caraghios.Eu deocamdata pot spune ca m-am decis doar asupra hainei pe care o voi purta sa nu-mi fie rece, insa pe dedesubt inca nu ma pot hotara ce anume sa aleg!
As putea merge desigur si pe varianta unei rochite, insa ma atrage mai mult ideea unei perechi de colanti negri simpli, si o bluza oversized sau un pulover asimetric...Aceasta alegere era mult mai pe placul meu deoarece ma simt mai confortabil insa deopotriva chic si in pas cu moda.Iar cizmele sa fie obligatoriu inalte pentru a echilibra outfit-ul, in cazul in care trenciul este pana in talie.
Nu ma pricep eu foarte bine la partea de fashion, si nici nu va pot da sfaturi importante legate de tinutele pe care le puteti aborda in seara de Valentine's Day, insa va pot spune ca nu este necesar sa cadem in extreme pentru a fi cochete.De multe ori am afirmat si inca sustin ideea ca piese de imbracaminte simple, fara aplicatii multicolore sau prea colorate, sunt alegerile cele mai inspirate pentru un rezultat fabulos.Un trenci, un sal simpatic, o rochie chic, dresuri si o pereche de cizme et voila!O tinuta de efect, feminina si stilata pe care o puteti purta in orice moment al zilei cu gratie si atitudinea corespunzatoare.

Un comentariu:

  1. I really like the double button coat
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere