miercuri, 19 februarie 2014

Business things

Cand vine vorba de munca de birou, sunt ultima persoana de pe pamant cu care si-ar dori cineva sa munceasca. Nu este nimic in neregula cu mine, ba chiar sunt o colega minunata, doar ca urasc munca stil office... eu sunt o persoana creativa care trebuie sa aiba spatiu pentru a da frau liber ideilor si pentru a fi eficienta la un capacitate maxima. Nu as fi capabila sa ofer servicii de contabilitate Bucuresti asa cum o fac marii contabili ai lumii... sau ai tarii noastre, ma rog. Of, daca ar putea concepe si creierul meu cum se poate ca o persoana sa isi petreaca toata ziua inchisa intre patru pereti, stand pe un scaun in fata unui computer, apasand niste butoane pe un computer si calculand cine stie ce... daca ar putea concepe si creierul meu! Ma rog, fiecare meserie este facuta pentru un anume tip de om, tocmai de aceea nu ma grabesc sa fac discriminari. Meseria ti-o alegi dupa bunul plac. Daca iti place ce faci, atunci esti super ok, asta din perspectiva mea. Poate, dar subliniez cuvantul poate, as lucra si eu ca si contabila, dar cu siguranta nu la noi in tara. Este un efort urias, iar aici nu ma refer neaparat la efortul fizic, ca doar te mai pune si sa cari dosare, hartoage si mormane de documente... dar ma refer la efortul psihic depus, un efort super epuizant. Insa, in strainatate ar fi mult mai convenabil sa lucrezi drept contabil. De ce cred asta? Chiar daca si aici dispui de ajutor din partea colegilor, se stie foarte bine ca salariile sunt nesatisfacatoare pentru orele de munca prestate. Ore in sir petrecute in fata computerului, pe langa care mai pui ca iti afectezi si vederea, o calitate fara de care nu prea mai esti util daca o periclitezi, daca intelegeti ce doresc sa va spun. Pe langa salariul nesatisfacator de care ai parte in aceasta tara muncind ca un contabil, nu mi se pare un job respectat, nici de oameni, dar nici de sefii care sunt responsabili pentru acea companie.Am inceput ieri totusi un curs rapid de management si sper sa pot totusi cat de cat sa mai pricep cum sta treaba cu numerele, si cu afacerile pentru ca in doar cativa anisori in voi deschide un cabinet de stomatologie si v-a trebui sa stiu sa ma organizez.Desigur ca ceea ce voi invata va fi doar la nivelul basic pentru ca pentru treburile mai importante si hartiile complicate va fi angajata o persoana specializata in domeniu pentru orice eventualitate.Stiu ca de obicei este bine ca tu sa-ti fii propriul sef insa la nevoie trebuie sa acceptam si ajutor extern si sa ne recunoastem lipsurile.

Un comentariu:

  1. Stii, am cochetat ceva vreme cu ideea asta de a deveni contabil, dar dupa primele cursuri mi-am daat seama ca nu-i de mine!!! E o meserie al naibii de grea!

    RăspundețiȘtergere