sâmbătă, 1 februarie 2014

Cum ne planificam drumetiile

Ieri mi-a spus iubitul meu ca in acest an vrea sa mergem atat la mare cat si la munte dar sa vizitam si alte tari.Sunt bucuroasa ca si-a deschis apetitul pentru calatorii pentru ca el este putin mai statornic de fel si nu se adapteaza cu usurinta in locuri noi astfel ca ani la rand am ales aceleasi statiuni cand am plecat in vacantele de vara si iarna.Anul trecut am ales marea pentru ca o iubesc, imi place sa zabovesc la soare toata ziua ascultand zgomotul valurilor spargandu-se de tarm...Marea imi ofera senzatia de calmitate si reusesc sa imi adun toate gandurile si energiile pozitive dupa un astfel de sejur, dar poate chiar este momentul sa mai schimb acest obicei si sa descopar si noi aventuri.

Pana acum am plecat doar de capul nostru in vacanta, pentru ca aici prin tara ne-am descurcat doar cu harta pe care o avem, insa el zice ca poate ar trebui sa facem un drum si spre vecinii nostri sa le descoperim misterele si plajele fine si muntii racorosi.Imi este putin frica deoarece din ce am auzit pana acum , nu toti au avut experiente pozitive cu agentiile de voiaj la care au apelat, iar in orasul meu nu sunt nici foarte multe deci nu as sti la ce sa apelez.Preturile mici desigur ca ma atrag, insa vreau sa fiu sigura ca nu voi fi trasa pe sfoara si voi pierde timpul petrecand un sejur dezastruos.Am auzit de la prieteni despre un nou site super interesant si cu oferte atractive.Ei au gasit pe www.travelfan.ro  o oferta anul trecut foarte faina, si dupa ce si-au pus la punct toate detaliile in aceeasi zi, au si plecat la drum.Tot cu ei si-au organizat si luna de miere in Grecia si Cipru si au spus ca a fost totul de vis!Deja ma gandesc ce sa aleg si eu pentru vara ce vine dar zau ca nu ma pot decide prea usor.Am citit in ultima vreme impresiile de calatorii ale unei bloggerite, care a ales Africa si China pentru anul 2013 si am ramas incantata de pozele prezentate pe blogul ei, insa nu stiu daca m-as incumenta sa plec chiar atat de departe.Oricum pentru inceput trebuie sa imi pun la punct o lista cu prioritatile si cu toate amanuntele.De exemplu, trebuie sa imi stabilesc din timp bugetul pentru vacanta, ruta pe care o vom alege, cum ne vom inchiria o masina acolo in cazul in care vom merge cu avionul, si cum ne vom intelege cu mancarea.Nu sunt foarte putine lucruri ce trebuie luate in vizor cand pleci intr-o excursie de acest gen asa ca putina atentie si hotarare nu ar strica.Eu oricum sunt perfectionista de fel si nici un amanunt nu imi va scapa.Va garantez eu ca daca stiti cum sa va dozati timpul, si activitatile, va veti intoarce din vacante odihniti dar si cu banuti in buzunar si cred ca mai toti urmarim asta, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu