joi, 27 februarie 2014

De martisor cadourile se impart la doi

De 1 Martie, martisoarele se impart la toata lumea, nu doar la femei!Imi place sa cred ca in aceasta prima zi de primavara, cadourile se ofera si barbatilor (sau cel putin martisoarele in unele zone ale tarii din cate am auzit), iar eu i-am pregatit iubitului meu o surpriza foarte frumoasa.Stiu cat de mult ii place sa cumpere din mediul online dar in ultimula perioada nu prea a avut cand sa shoppinguiasca din cauza facultatii si a proiectelor, asa ca in timp ce el se uita printre ofertele magazinelor, mi-am permis sa ii fur cateva din idei pentru a-l impresiona si am ales cateva modele de camasi pentru barbati pe kurtmann.ro care sa-i completeze colectia.

Cu acestea pot spune ca i-am cam aranjat dulapiorul pentru toata primavara!Stiu ca si el imi va cumpara un martisor mai generos pentru ca asa a facut in fiecare an de cand suntem impreuna, si nu pot sa nu impart si eu cu el bucuria de a primi si de a oferi zambete.Imi place sa il rasfat si stiu ca desi barbatii sunt putin cam pretentiosi in privinta hainelor, il pot ghici cu usurinta deoarece stiu ce stil i se potriveste.Ii place in general stilul office-casual, si din acest motiv prefera sa poarte camasi cu diferite imprimeuri atunci cand iese in oras.Pe kurtmann petrece cel mai mult timp deoarece se gasesc multe marci de renume, iar preferatele lui sunt Massimo Duti si Zara si de ce sa cumperi din magazine cand poti vedea cele mai noi aparitii si modele disponibile direct pe laptop-ul tau in timp ce imbraci unul din cele mai comode tricouri pe care l-ai achizitionat  in urma cu doua saptamani si care parca prevesteste vremea de primavara ce are sa vina?!Prefer sa il impresionez exact cu produsele pe care stiu ca si le doreste si nu de alta, dar asa nici nu v-a mai trebui sa ies in oras singura si sa raspund de fiecare data la telefon si sa ii spun ca mai am putin si ajung acasa cand defapt, mai am multe cumparaturi de facut!Mai bine cu o comanda online rapida care va aduce coletul a doua zi, nu-i asa?Practic, rapid si eficient pentru oricine se afla in criza de timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu