miercuri, 12 februarie 2014

Descoperirea zilei: Aupie!

Well, i can't stop shopping!Mda, cam asta as putea spune despre mine.Recent am descoperit site-ul Aupie care ofera hainute pentru femei si accesorii desigur, si am stat aproape o zi intreaga sa rasfoiesc toate categoriile si cu greu m-am putut abtine sa nu cheltuiesc un intreg salariu doar pe hainute.Desigur ca am avut langa mine un ajutor de nadejde care m-a mai tinut sub observatie si imi dadea peste maini cand vedea ca fac abuz, si pana la urma sesiunea de cumparaturi s-a incheiat eroic cu doar cateva produse pe care le doresc pentru aceasta vara.




Ador camasile din chiffon si cred ca imi voi crea o adevarata colectie in curand.Vreau cate un model din fiecare si culoare posibila!Am mai dat tarcoale si unor pantaloni si rochite insa nu erau chiar pe gustul meu iar la marimi nu prea m-as risca in cazul lor.Dar geanta aceea, of cat de mult o mai doresc!Nu pot sa ma hotarasc daca sa o iau pe negru sau pe bej, pentru ca imi plac amandoua la fel de mult!Iar apoi, am mai gasit si niste ceasuri suuper dragute pe site insa am zis ca la capitolul accesorii stau destul de bine deocamdata.Am 3 coliere pe drum si altul tocmai ce a ajuns si o sa vi-l prezint in zilele urmatoare.

Voi ce parere aveti fetelor de magazinul online Aupie?!Stiati ca ofera transport gratuit pana la noi in tara?Ce hainute va plac cel mai mult de la ei din magazin?

5 comentarii:

  1. Toate sunt drăguţe, dar acea cămăşuţă roşie şi geanta crem îmi plac cel mai mult! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochita e tare draguta, iar geanta eu zic pe maro :) La fel sunt si eu, prietenul ma ajuta sa aleg ce sa imi cumpar ca sa ma rezum doar la cateva :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. I have that bag in black and it's fab..
    I am going to get the yellow top
    Have a nice day
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Love the floral dress!
    effortlesslady.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine ma tenta geanta asta, pe negru sau pe maro. Pupici
    http://www.beautybellenotes.com/

    RăspundețiȘtergere