joi, 13 februarie 2014

Imbunatatiri casnice

Ieri am ajuns in sfarsit acasa la bunicii mei si am stat putin de vorba cu ei dupa o mare absenta.Mi-a fost tare dor de cei doi, si nici nu mi-a venit a crede ca sunt atat de veseli si de plini de viata in plina iarna cand greutatile sunt mai mari iar zapada da batai de cap tuturor, mai ales ca este de aproape 2 metri in orasul meu natal prin unele locuri...Ei imi dau de multe ori putere sa merg mai departe si imi ofera sprijinul de care am nevoie, iar de alintat nici nu mai spun!Ma rasfata de fiecare data cand ii vizitez iar eu ii rasplatesc prin note mari la facultate si gesturi marunte pe care stiu ca le apreciaza.Si cum stateam noi ieri la vorba, am inceput sa depanam amintiri si sa luam albumele foto vechi de familie la rasfoit alaturi de o cana de ciocolata fierbinte si covrigei.A fost o activitate relaxanta si distractiva si chiar aveam nevoie de un moment linistit de acest gen, si nu am putut sa nu observ cat de mult au imbatranit fizic uitandu-ma peste poze, insa sufletul lor este tanar si vesel.

Imi spuneau printre altele ca au de gand sa aduca schimbari anul acesta la casuta lor.Desigur ca ma asteptam la cateva modificari marunte pentru ca nu mai au puterea de a lucra intens, insa am fost surprinsa sa aflu ca vor sa modernizeze complet incaperile din casa si ca vor investi in panouri solare de la www.toppanourisolare.ro pentru ca au vazut ei la vecini si le-au placut enorm!Prima oara am crezut ca glumesc, insa parintii mei mi-au confirmat idea lor si chiar si ei vor sa o aplice pentru ca ar fi cica o metoda mult mai economica.Ei sunt de felul lor cu mult mai atenti la facturi decat sunt eu.Adora natura astfel ca pentru ei, inlocuirea unui boiler cu un panou solar care ajuta la transformarea energiei solare in energie termica si electrica reprezinta o buna modalitate de a proteja planeta si de a fi un om mai bun.Daca e sa stau si eu sa ma gandesc, intr-adevar, panourile solare chiar sunt cu mult mai ieftine si de durata iar aspectul general al casei arata cu mult mai bine.
Acum pe timp de iarna nu as putea sa ma pronunt cu privire la ele.Adica, deja suntem intrati in plin ger si nu cred ca ar face aceste panouri solare fata la frig mai ales ca eu sunt friguroasa de felul meu si nu suport sa stau cu multe hainute pe mine in casa, asa ca aceste schimbari cred ca ar trebui sa se realizeze putin mai tarziu prin vara, ca sa stau linistita momentan, dar ai mei se cam grabesc pentru aceasta ivestitie deoarece au gandit de mai demult aceasta schimbare doar ca mai niciodata nu gaseau momentul oportun pentru a pune in practica planurile.Oricum ar fi, si eu sunt cu adevarat curioasa sa aflu cum vor functiona si cat de eficace sunt, dar cel mai mult astept sa vad cum se vor adapta bunicutii mei la aceste schimbari, daca vor face fata stresului si rezultatul final.

2 comentarii:

  1. Inteleg ca e un nou trend cu panourile astea solare, dar cum zici si tu, iarna??

    RăspundețiȘtergere
  2. este o solutie viabila si, pentru Romania, dar nu stiu daca costurile face profitabila o asemenea investitie - See more at: http://vienela.ro/panourile-fotovoltaice/#sthash.K4rsJROt.dpuf

    RăspundețiȘtergere