vineri, 7 februarie 2014

Memories...

Fetelor, voi aveti momente in care va rasturnati casa cu susul in jos doar ca sa gasiti anumite lucruri?Defapt, cred ca tuturor li se intampla asta cand pierd ceva in propria casa.Ieri de exemplu, mi-am pierdut atat buletinul cat si telefonul, care de obicei sta pe profilul de silentios cum m-am obisnuit pe timpul facultatii, asa ca un simplu apel nu e de ajuns pentru a gasi minunea pierduta.Si desigur ca pe masura ce ma tot adanceam in miile de lucruri din camera, imi tot gaseam si alte produse si alte mici chestiute uitate prin sertarele si pe sub pat, scapate si indesate cat mai multe prin timpul sesiunii cand simteam ca ma sufoc la propriu in camera si necesitatea unei curatenii generale era imperativa.Si asta m-a tinut vreo cateva zile!Eu aveam examen mare in ziua respectiva dar nu invatam, ci stateam si faceam curatenie prin toata casa ca daca tot m-a prins febra asta sa o duc pana la capat, ca apoi mi se punea pata si daca vedeam doar o scamita pe jos.

Am apucat sa gasesc undeva intr-un dulapior, o agenda de prin timpul liceului si aproape ca m-a bufnit rasul cand am vazut ce coperti colorate are si cate semne de carte trase de printre foi...aproape ca nici manualele mele nu au atatea insemnari precum aceasta agenda si e clar ca am in ea tinute ascunse secrete adolescentine si vise care spera se fie indeplinite candva.Ce m-a emotionat cel mai tare insa a fost o sectiune speciala din agenda in care aveam notate diferite date calendaristice, poze si imagini ale diferitelor nunti decupate din revistele specializate in acest domeniu.

Visam inca de pe atunci cum va fi la nunta mea, si ce fel de aranjamente nunta de la www.alidesign.ro aveam sa imi procur cand va fi momentul pentru ca imaginea din mintea mea asupra nuntii sa coincida la perfectie!Adevarul este ca nici acum nu mi-am schimbat ideile.Vreau ca nunta mea sa fie una ca desprinsa din povestile cu printese si zane.Vreau multe flori, in special bujori care sunt preferatii mei, o rochie perfecta alba cu dantela cea mai delicata si fina, si un decor care sa uluiasca toti invitatii.Imi place stilul romantic, boem, si clasic.Elementele simple si de bun gust au cel mai mare impact vizual din punctul meu de vedere, iar totul depinde de cum le combini pentru a realiza un echilibru intre elementele moderne si cele vintage pentru a multumi pe toata lumea, pentru ca de obice la nunti apar numeroase discutii pe tema decorului si nu numai.
Am pastrat mii de sfaturi din reviste pe foile din agenta, flori presate, aranjamente florale, si multe alte chestii care imi vor aduce mereu aminte de cat de frumos este sa fii copil sa nu stii de griji.Mi-as dori sa pot fi la fel si acum, dar nu mai am timp sa visez.Mi-am pierdut orice avant sa fiu cea de dinainte insa sper ca atunci cand va fi momentul voi sti sa profit si sa pun in valoare toate visele pe care le aveam de mic copil si sa ma simt bine, frumoasa si implinita, sa uit de griji si sa pot pune piciorul in prag!Voi fi chiar si o bridezilla daca va fi nevoie insa nu cred ca se va ajunge pana acolo, but you can never know!Dar pana atunci va las fetelor sa imi povestiti cum a fost la nunta voastra, in timp ce eu pun in functiune aspiratorul si termin sesiunea de curatenie inceputa pentru o vacanta linistita, fara praf si carti aruncate prin toata camera :)

Un comentariu:

  1. Si, mie mise intampla, in ultima vreme cu telefonul...dar, sun dupa fix si il gasesc!:)

    RăspundețiȘtergere