miercuri, 19 februarie 2014

Nails of the day: Golden Rose Texture

Ador produsele pentru unghii de la Golden Rose insa acest lucru nu mai este nici un secret!Ojele texturate au fost o noutate pentru mine, iar astazi am de gand sa va arat oja pe care o port aproape non stop de cateva saptamani, deoarece culoarea sa este perfecta iar efectul texturat impresionant!





Nu-i asa ca arata superb?In realitate nu este atat de lucioasa, insa din cauza aparatului si a luminii asa pare.nNu m-am putut abtine si am incercat si putin sclipici tot de la Golden Rose iar combinatia este de milioane!Toate colegele mi-au admirat manichiura, iar oja a facut furori, astfel ca in doar cateva zile, aceasta s-a consumat mai mult de jumatate pentru ca stiti cum e: atunci cand imparti cu cei din jur totul este mai frumos, iar eu nu am putut sa nu le dau oja si lor.

Imi place de asemenea faptul ca rezista timp indelungat pe unghiute.Eu am o usoara problema cu ojele rosii, pentru ca am impresia ca acestea sunt nuantele cele mai dificile de purtat dar si pentru ca se tocesc imediat spre varfuri si arata urat, insa cu acest model texturat nu am avut deloc probleme, fiind o oja foarte rezistenta.Un singur strat este suficient pentru o culoare intensa insa de obicei aplic doua pentru siguranta.

Gasiti aceasta oja disponibila pe site-ul Cosmania, singurul importator al brandului Golden Rose in Romania.Va asigur ca produsele lor sunt foarte frumoase, foarte bune iar ojele...to die for!
Pupici dragilor!Astept sa imi spuneti care sunt ojele pe care voi le-ati incercat de la aceasta firma, care v-au placut,si ce alte recomandari mai aveti pentru mine :)

5 comentarii: