sâmbătă, 1 februarie 2014

Noutatile din dulapul meu

Shopping-ul este pasiunea oricarei femei.Nu stiu sa fi auzit pana acum vreo colega care sa spuna ca nu iubeste sa iasa din casa la cumparaturi sau care sa nu fi ramas cel putin o data fara bani in casa pentru ca i-a cheltuit pe toti pe pantofi si lenjerie intima.Defapt, cred ca toate trecem prin astfel de situatii cel putin o data pe an, sau mai grav lunar!Eu am ramas inca de la inceputul lunii Ianuarie fara banuti in buzunar pentru ca reducerile mi-au pus gand rau.Am inceput cu o jacheta de piele, apoi cu o geaca roz mai sport, o pereche de ghete, un fular si apoi lista a continuat cu lenjeria intima!

Ochisem intr-un magazin un set format de lenjerie intima aboslut superba insa marimea mea era out of stock asa ca m-am limitat la niste bustiere confortabile pe care le port atunci cand ies la sala sau la orele de sport de la facultate.

Ma simt foarte bine cu ele si protejata.Dar nu am uitat si de sutiene push up care nu ar trebui sa lipseasca din nici un dulapior fermecat!Pentru mine sunt perfecte mai ales ca marimea bustului meu nu este generoasa, asa ca din cand in cand mai apelez la astfel de mici artificii pentru a crea iluzia de volum in partea superioara.

Si pentru ca si de data aceasta gama nu m-a multumit complet si nici modelele nu imi erau pe plac, am plecat doar cu un singur model pe rosu, dar am continuat shopping-ul in mediul online unde am gasit cam tot ce mi-am dorit in general.Am putut sa vad si cateva dintre noile aparitii si tendintele din moda pentru anul 2014 atat in materie de lenjerie intima cat si ceea ce priveste rochii de vara lungi, ca doar bine e sa fii informata din timp daca vrei sa ai o garderoba completa.Imi place sa fiu la curent cu noutatile si urmaresc cu mare interes propunerile designerilor si le adaptez in functie de stilul meu personal intotdeauna.

Un comentariu: