joi, 6 februarie 2014

Obiceiuri rele

De curand, o prietena m-a anuntat ca a reusit in sfarsit sa se lase de fumat. Sincera sa fiu, vestea nu m-a impresionat, dar pentru ea a fost un val de fericire. Mi-a povestit toata ziua cum a reusit ea sa se trezeasca si sa se duca la pachetul de tigari, la obisnuitele ei tigari care o asteptau zi de zi, ora de ora, si sa il tina in mana pret de cateva minute bune urmand ca mai apoi sa le taie cu o foarfeca si sa le arunce la cosul de gunoi. Nu sunt o fumatoare deci nu cunosc acest sentiment de implinire pe care il simte, dar ma bucur ca a reusit sa scape de acest viciu. In continuare, ea mi-a povestit si remediul... tigare electronica

Din perspectiva ei, aceasta alternativa a facut-o sa isi piarda treptat interesul fata de tutun. Nu ma mira nimic... e o pierdere de timp, bani si iti distrugi singur(a) sanatatea prin intermediul acestor prostii care nu sunt bune la nimic altceva decat pentru a inhala substante toxice. Suna drept, asa este? Am mai cunoscut o astfel de persoana in trecut, insa, din pacate, aceasta nu a reusit sa scape de "pacatul mortii". Fie ca esti fumator activ, fie ca esti fumator pasiv... in ambele cazuri un lucru este cert: iti distrugi viata intentionat! 


Revenind la prietena mea, bucuria pe care o avea fata de reusita ei era una inepuizabila, dar ce pot sa cred? O sa revina la vechile obiceiuri? Niciodata nu am avut incredere in oamenii care au spus multe, au promis ca se lasa de anumite lucruri, dar in cele din urma se ascundeau doar de vazul lumii... curmand astfel "durerea" interioara, durerea sufletului. Nu judec pe nimeni, Doamne fereste! Nu imi pasa daca cineva fumeaza, doar ca ma intreb de fiecare data cand cineva o face: care este motivul pentru care fumeaza? Inca o enigma pe care cred ca nu o sa o pot deslusi vreodata... si chiar daca as putea, sper sa nu pic in ispita, sa incerc si eu una din uneltele diavolului. La urma urmei, totul are o influenta in lumea asta, insa eu consider ca puterea care sta ascunsa in noi este mult mai mare decat influenta in sine.

2 comentarii:

  1. pai tata s-a lasat dintr-odata, si de vreo 10-15 ani nu mai fumeza, ba face scandal daca se fumeaza in jurul lui :D el, care fuma un pachet de tigari pe zi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E un trend, pot spune! Mai ales cand se spune si este varianta cea mai ieftin si sanatoasa la tigarile clasice. Am vazut multa lume ca inlocuieste tigara clasica cu cea electronica si mi-am pus intrebarea, unde gasesc??? Acum, stiu:)

    RăspundețiȘtergere