joi, 27 februarie 2014

Pentru ca fericirea se imparte!

Primavara incepe cu...un gest frumos!In fiecare an, primesc vizitele celor dragi care imi aduc in semn de vestire al primaverii cele mai simpatice si mai dulci martisoare, iar cei pe care ii astept cu cel mai mare drag sunt micutii mei verisori pe care eu i-am crescut si pe care ii iubesc enorm!Anul trecut la scoala au invatat sa faca martisoare in clasa cu doamna invatatoare si acasa au continuat sa lucreze pentru toate dragile  sufletelor lor, iar eu ca de obicei nu am putut ramane indiferenta la gesturile lor.Ce daca zilele de nastere au trecut, asta nu inseamna ca nu le mai pot oferi mici cadouri si jucarii care sa ii distreze si sa le aduca aminte de mine cat timp sunt plecata la facultate.
Oricand sunt plecata in alt oras si trec prin magazine pentru copii, ma indrept catre cele mai noi modele de jocuri puzzle pentru ca celui mai mare ii plac astfel de activitati logice.Preferatele lui sunt cele care au peste 300 de piese, pe care de obicei le imprastie in toata camera spre disperarea mamicii lor, insa nu are cum sa nu se bucure de faptul ca baiatul ei este creativ, are aptitudini creative si se organizeaza mai ceva ca un om mare.Este bine sa ne lasam micutii sa se desfasoare asa cum simt ei nevoia, si sa le acordam libertatea de a experimenta lucruri noi pentru ca niciodata nu stim ce mistere ascund sau ce talente nedescoperite au.Dar preferatele mele dintre toate sunt acele jocuri cu lego ce ne pot pune la dispozitie o lume imaginara pe care sa o creem dupa bunul plac.De multe ori si eu mai dau in mintea copiilor atunci cand merg printre rafturile cu jucarii ale magazinelor din mall si nu pot sa nu ma gandesc la care sa ma opresc pentru ca toate imi atrag atentia in egala masura!Fie ca este vorba de masini de curse, papusi, lego sau de furby , jucariile ma ajuta sa mai pierd din gandurile rele si sa ma distrez putin alaturi de cei mici pentru ca fericirea nu este fericire daca nu o imparti cu cei dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu