miercuri, 19 februarie 2014

Random post

Cand stau si ma gandesc la toate lucrurile pe care le-am facut de-a lungul vietii si cate termene limita am respectat mai ca nu imi vine sa cred ca am reusit!Sunt o persoana foarte lenta, pentru ca imi place sa imi realizez toate treburile intr-o anumita ordine pentru a iesi totul perfect.Desigur ca nu mereu am bafta de a fi libera sa pot contempla indelung la rezultate si solutii geniale, ba chiar am momente in care inspiratia ma paraseste inca din primele ore ale diminetii si ziua imi este compromisa.Ieri de exemplu, am avut o zi dezastruoasa!Nu stiu unde s-a produs rasturnarea de situatie si cand am pierdut fraiele din maini cum s-ar zice, pentru ca am fost relativ calma la inceput, dar asta pana cand au inceput una cate una sa rasara problemele si sa ma copleseasca valul de cerinte din partea colegilor mei.Este foarte dificil sa fii sef de an si sa traga de tine peste 400 de studenti in timp ce tu incerci sa fii si sora, iubita, fiica si colega perfecta.
Anul trecut cand fosta sefa de an imi spunea ca a considerat aceasta functie drept un calvar, nu ii dadeam dreptate si nici nu o credeam sincera sa fiu, pentru ca nu eram in pielea ei.Saraca mai avea acasa si un bebelus de doar cateva luni si mult de invatat, dar noi credeam ca este super femeie si le poate reusi pe toate pana cand intr-o zi, ne-am trezit cu ea si cu bebelusul pus intr-un scaun auto copii in drum spre facultate, tipand ca ea renunta si ca nu mai poate face fata la atat de multe cerinte absurde din partea unor colegi si stresului continuu si ca putem face ceea ce vrem de acum inainte.

A considerat ca este momentul sa se dedice integral vietii de familie pe care a neglijat-o din cauza studiilor, si abia mai tarziu mi-am dat seama si eu cat de important este sa fii o persoana echilibrata si puternica pentru a face fata stresului.Ieri am gasit-o intr-un mall din apropiere la cumparaturi,Imi spunea ca este foarte fericita ca a luat decizia de a-si ingheta studiile pentru o perioada, si ca slujba de mamica este cu mult mai frumoasa decat cea de sef de an.Acum are timp sa ii cumpere bebelusului mii de hainute si jucarii alaturi de sotul ei pentru ca inainte doar saracul tatic se ocupa de shopping si stiti si voi cum este sa trimiti un barbat la cumparaturi!Ma bucur enorm pentru ea si pentru familia ei si sper sa pot avea si eu curajul pe care l-a avut ea de a face o astfel de alegere in viata, si sa ma pot organiza mai bine, sa-mi pot calcula prioritatile pentru a face cele mai bune alegeri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu