miercuri, 26 februarie 2014

Random shopping

Dragilor, cred ca toti v-ati pus intrebarile acestea cand ati avut cativa banuti dispusi pentru a va innoi garderoba dar idei zero!Eu patesc asta cam de fiecare data deoarece mi se intampla sa vad lucruri interesante, dar pretul lor mi se pare absurd si nu le iau asteptand reducerile, insa uneori fac greseli deoarece produsele pe care eu le astept ieftinite, se dau imediat si astfel ca raman cu amintiri si cu bani in buzunar pe care nu stiu cum sa ii cheltuiesc, si tocmai din acest motiv mi-am pus la punct cateva detalii pentru un shopping reusit pe care nu le dezvalui chiar oricui.

First of all: voi stiti ce va place?Adica, stiti exact ce cautati cand iesiti la cumparaturi?Eu nu prea, si poate si din acest motiv sunt considerata a fi pretentioasa si nici nu ma aleg cu ceva, asa ca ma tot gandeam si am ajuns la concluzia ca daca tot am bani dar hainute putine pe placut meu, sa investesc in piese care stiu ca mi-ar fi bune in orice moment al anului!In acest fel pot sa ma asigur ca investesc in produse de calitate, decat in cantitate.Mai bine o pereche de balerini piele foarte practici, simpatici si usor pentru zilele aglomerate decat o pereche de ghete urate luate la pret redus sub influenta impulsului si pe care nu le voi purta decat o singura iarna si cu un singur tip de palton.

Imi place diversitatea si calitatea, asa ca o pereche de pantofi cu toc pentru serile de vara cu petreceri continue nu ar strica.Veti crede probabil ca in dulapul meu se afla cutii peste cutii pline cu pantofi, insa va asigur ca nu e asa!Am maxim 4 pereche de pantofi cu toc, pe care le tot port pana se vor toci pentru ca imi plac la nebunie, dar si pentru ca in marea majoritate a timpului cheltuiesc banii pe rochite si camasi...mda, cam acestea sunt placerile mele vinovate!La acest capitol nu cred ca voi avea vreodata bariere si nici nu imi doresc pentru ca in fiecare zi imi place sa surprind cu cate ceva nou!Si cand prietenul meu imi face semn ca e timpul sa mai spun stop sau sa iau o pauza, sa nu credeti ca ii fac pe plac, ci il trag si pe el in magazin si ii arat cateva modele de bermude barbati ca sa scap mai usor cat e el este in cabina de proba!Dar desigur ca astfel de episoade lungi de cumparaturi se intampla de obicei in doar cele doua mari runde de reduceri pentru ca este cu mult mai bine pentru buzunarul nostru dar si pentru psihic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu