miercuri, 26 februarie 2014

Review- Balsam pentru par vopsit de la Dualsenses

Continuand seria de review-uri ale mostrelor primite in urma unor comenzi pe diferite site-uri, astazi vreau sa va vorbesc despre balsamul pentru par de la Dualsenses.Gama de mostre pe care am incercat-o se adreseaza parului vopsit insa mi-am permis sa il folosesc pentru ca mereu am fost de parere ca produsele destinate acestui tip de par sunt cu mult mai bune decat cele simple, mai hidratante si ofera o mai buna ingrijire podoabei capilare.


Cele patru pliculete le-am folosit la doua spalari.Parfumul nu pot spune ca este foarte interesat.Este simplu, placut, caracteristic produselor destinate ingrijirii parului, usor sintetic as zice, si nu se simte timp indelungat printre cositele noastre.Nu am perceput nici o schimbare notabila pe perioada cat le-am utilizat, insa mi-a placut ca mi-au lasat parul usor de descalcit, si usor hidratat dar nu mi s-a parut un balsam extraordinar si nu cred ca il voi cumpara in varianta full size pentru ca momentan sunt multumita de cel de la Garnier pe care l-am pus in cosul de cumparaturi de pe Aoro.

Voi ce spuneti fetelor de aceasta gama de produse pentru ingrijirea parului de la DualSenses?Le-ati mai folosit pana acum?Care este parerea voastra cu privire la ele?

3 comentarii:

  1. nu le-am incercat!1 dar acum folosesc un sampon de la Bonacure de pe AORO si e ok

    RăspundețiȘtergere
  2. Love your interesting blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am un spray de par de la DualSenses, un fel de balsam, pe baza de keratina, ce nu are nevoie d clatire. Sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere