vineri, 7 februarie 2014

Review: Fond de ten Luxe by Avon

M-am tot chinuit sa ma inteleg cu fondul de ten Luxe de la Avon pe care l-am cumparat inainte de sarbatorile de iarna la reducere dar nu a fost chip sa facem echipa buna!Pur si simplu nu suntem compatibili, si desi i-am oferit mai multe incercari pentru a ma uimi sau eventual a nu ma face sa regret ca am investit in el, m-a dezamagit complet de fiecare data cand a fost aplicat.

In momentul in care l-am vazut in catalog am zis ca este perfect!Promite acoperire, rezistenta si un ten mai luminos pentru mai mult timp, insa pentru mine lucrurile nu au stat asa ci tocmai invers!

Se comporta destul de ciudat pe tenul meu.Nu se aseaza sub nici o forma pe liniile fine, apoi indiferent de baza folosita face ca pielea sa luceasca insa nu din cauza particulelor pe care le contine pentru iluminare, ci doar asa imi face el pielea sa arate, murdara si lucioasa plina de sebum.
Acoperirea nu este nici ea la fel de mare precum m-am asteptat.Este medie spre mica, si nu rezista deloc.Imediat dupa aplicare se imprima pe haine si pe telefon iar acest lucru mi-a provocat o mare tristete.Chiar aveam mari asteptari de la el dar se pare ca nu este ceea ce eu cautam.
Am revenit cu drag la fondul de ten mineral de la Giordani Gold si ma simt mai bine cu el.Imi doresc sa incerc in curand si alte firme producatoare de fonduri de ten.Recent mi-am comandat unul de la Rimmel London si altul de la Oriflame insa ramane sa le primesc si sa le incerc inainte sa va povestesc despre ele, insa chiar acum am unul in teste si pe saptamana viitoare sper sa ma pot organiza si sa va pot face un review detaliat.

Fetelor, voi ce fonduri de ten imi recomandati pentru aceasta perioada?

3 comentarii:

  1. Eu recomand fondul de ten Revlon,mi se pare foarte bun si merita sa il incerci.
    Eu de cand l-am incercat am ramas la el:)si pana la el am tot incercat o gramada de fdt insa acesta imi place cel mai mult.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :( tocmai l-am luat si eu acu 2 zile, sper sa nu am probleme cu el .
    incearca Nearly Naked de la Revlon.

    RăspundețiȘtergere