joi, 13 februarie 2014

Review: Garnier Ultra Doux

Gama de produse Ultra Doux de la Garnier imi place foarte mult, iar acest balsam despre care o sa va povestesc astazi nu face exceptie.De fiecare data cand intru la raionul de cosmetice din market-ul local imediat la ele ma duc si imi tot pun intrebarea pe care sa il mai incerc pentru ca imi place sa diversific din cand in cand produsele pentru ingrijirea parului.


Ambalajul de data aceasta nu m-a atras in totalitate.Este destul de simplu, neutru si nu atrage atentia in mod deosebit insa va spun sincer ca produsul in sine este minunat pentru parul meu!Combinatia pe care au ales-o este divina, iar parfumul subtil si incantator!Nu este deloc artificial asa cum m-as fi asteptat, ci usor floral-fresh.Consistenta si textura balsamului este cea a tuturor produselor Garnier Ultra Doux, si se aplica fara probleme pe intreaga suprafata a parului.Puterea de hidratare este ok.As spune ca este chiar putin mai intensa decat m-as fi asteptat si vreau sa cred ca asta se datoreaza celor doua ingrediente alese: aloe vera si laptele vegetal care ofera suplete si descurca firele de par bland fara a le rupe. Imi place ca are un pret decent, si ca desi aparent micut si neatragator, balsamul este potrivit cerintelor mele si a intrat in randul produselor preferate pentru ingrijirea parului pentru acest sezon.

Voi ce alte produse din gama Garnier Ultra Doux ati incercat recent dragilor?Astept sa imi spuneti parerea voastra in sectiunea de comentarii cu mare drag! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu