vineri, 7 februarie 2014

Review: Gel de curatare a tenului Balea

Curatarea tenului si pregatirea lui pentru aplicarea mastii hidratante sau a machiajului este foarte importanta.Eu nu trec niciodata cu vederea peste acest pas, fie ca este dimineata sau seara, sau daca am aplicat machiaj in timpul zilei sau nu.M-am luptat o perioada indelungata cu acneea astfel ca astazi rutina mea este una precisa.

Pentru ca exfolierea tenului nu o pot face foarte des, apelez la produse care contin particule usor abrazive ce nu provoaca iritatii si nici roseata pentru a pregati pielea pentru pasul urmator al ingrijirii.

Gelul de curatare cu particule exfoliante de la Balea mi se potriveste si mi-a placut foarte mult. Nu am putut sa nu observ la inceput parfumul sau subtil si placut, si faptul ca este bland cu pielea. Consistenta acestuia este una vascoasa, insa spuma pe care o realizeaza este densa si intensa, curatand inprofunzime impuritatile.Dozarea produsului se face cu usurinta si exactitate prin intermediul pompitei, care la o simpla apasare ofera cantitatea minima necesara pentru spalarea intregii fete fara probleme. Particulele sunt foarte micute, de culoare rosiatica, si abia daca se simt pe piele.Desigur ca efectul lor nu este foarte puternic, insa este destul de ok pentru curatarea zilnica usoara.Dupa utilizare, imi simt pielea hidratata, curata si fara a ma strange sau a avea iritatii. Sunt multumita de acest produs si cu siguranta il voi cumpara atunci cand voi ajunge intr-un magazin DM.Produsele Balea mi-au castigat increderea si mi-am intocmit si un wishlist destul de maricel.

2 comentarii:

  1. nu am incercat pana acum niciun produs Balea..:( la Iasi nu este DM, si tare sunt suparata..
    ca gel de curatare mi-am achizitionat gelul de curatare de la Elmiplant pentru tenul mixt, de maine il voi incerca, sper ca va fi pe placul meu, ca pana acum produsele Elmiplant m-au ajutat nespus de mult :).
    pupici, multumim de review

    RăspundețiȘtergere