miercuri, 12 februarie 2014

Review: Giordani Mineral & noutati!

Imi place sa cred ca la capitolul make up sunt statornica insa nu este asa.Daca la rimeluri m-am mai astamparat pentru ca nu exista perfectiunea pe care eu o caut, la fond de ten diversific insa cu o mare precautie deoarece imi place sa am un ten radios si care sa nu arate precum o masca.

Oriflame ramane in topul preferintelor mele cand vine vorba de fonduri de ten si de make up in general.Pana acum, pe EverLasting,, tot de la Oriflame desigur, nu a reusit nici un alt produs sa il detroneze, dar pentru ca acesta imi ofera o acoperire prea mare in unele zile, in mai alternez cu fondurile de ten din gama Giordani care sunt cu mult mai light si potrivite pentru un machiaj de zi fresh.

Cel mineral imi place foarte mult.Se intinde foarte frumos pe ten, nu se aduna in liniile fine iar culoarea se adapteaza foarte frumos nuantei pielii mele.
Cred ca aceasta este singura gama de fonduri de ten care are tonurile cu proprietati adaptabile pentru ca atat variantele mai inchise dar si cele deschise, nu au reprezentat o mare diferenta, pe mine cel putin.

Acoperirea cum spuneam este medie.Este foarte usor, un produs perfect pentru zi, iar rezistenta si ea tot medie.Se transfera pe telefon si pe hainute mai ales in zona gatului, insa nu in asa masura incat sa se stearga de pe ten.Imi place ca ii ofera o senzatie placuta de ten hidratat si ca se aseaza instantaneu pe piele fara a fi nevoie sa revin cu un al doilea strat pentru uniformizare.

Am de gand sa il cumpar in continuare, pentru ca mi se potriveste si se gaseste si la un pret foarte atragator de obicei in cataloagele Oriflame.Stiu ca recent firma a lansat o noua gama de produse de make up si sunt foarte interesata de ele cat si curioasa sa le aflu secretele.

The One este noul brand de machiaj Oriflame, ce pune in valoare fiecare dintre laturile personalitatii femeilor.Inspirati de stilul lor de viata, am creat noi produse must-have pe care mai mult ca sigur le vor indragi, am selectat cu atentie tendinte in mode si secrete dezvaluite de experti, totul intr-un nou brand versatil de machiaj, ce bifeaza toate cerintele in materie de frumusete.
Disponibil pe piata din Romania incepand cu luna Aprilie.

Acestea sunt datele pe care vi le pot oferi momentan insa daca veti urmari pagina de facebook dar si site-ul Oriflame cu siguranta veti fi la curent cu aceste noutati dar si cu ofertele actuale din cataloage.
Pana data viitoare va imbratisez cu mare drag dragii mei!Sa aveti o saptamana cat mai placuta!

2 comentarii:

  1. Abiaaa astept noua gama :X In special fondul de ten
    Te astept sa te inscri la concursul pe care il organizez acum pe blog :D http://chose-to-shine.blogspot.ro/2014/02/giveaway-cupioro.html
    Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu aştept cu entuziasm noua gamă, The One! ♥

    RăspundețiȘtergere