miercuri, 19 februarie 2014

Review: Mavala spuma de curatare

De Craciun am avut parte de multe surprize iar una dintre ele a fost castigarea unui set de produse Mavala si abia asteptam sa il primesc sa il pun la incercare!Produsele naturale mereu mi-au placut si mi-au starnit interesul insa am fost uneori cam prea rezervata in ceea ce le priveste, dar acest set mi-a placut foarte mult dar astazi va voi vorbi putin doar despre spuma de curatare.

Recipientul in care se gaseste spuma este unul foarte ok, fiind prevazut cu o pompita de dozare ce faciliteaza utilizarea acesteia.Uneori nici nu agit flaconul inainte de a-l folosi pentru ca spuma iese direct spuma din el, si este destul de densa si doua dozari imi sunt suficiente pentru o curatare a tenului eficace.

Parfumul acestui produs lipseste si nu prea...Sa zicem ca ar fi ceva acolo, usor fresh si aromat proaspat a ierburi, insa nu este deloc intens, ba chiar foarte slab astfel incat uneori imi spun ca lipseste cu desavarsire daca nu sunt atenta si nu il adulmec pe indelete.

La capitolul purificare si curatare a pielii sta ok.Imi place ca nu imi simt pielea uscata dupa utilizare, si nici nu ma tine, iar tenul este vizibil mai curat.Il folosesc atat dimineata cat si seara dupa demachiere, dupa ce am spalat in prealabil tenul cu putintica apa pentru a adera spuma mai bine la piele, apoi masez usor si clatesc usor produsul. Sunt multumita de spuma aceasta de curatare a tenului in principal.Alaturi de tonicul din aceeasi gama face o treaba extraordinara.Preferatele mele raman insa produsele de la Bioderma insa le voi folosi prin rotatie pentru a le consuma si pe acestea pentru ca merita, fiind blande cu pielea fetei si nu provoaca iritatii, cosuri sau senzatii neplacute.

Un comentariu:

  1. looks interesting!
    xoxo
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    RăspundețiȘtergere